جهت خرید لوبیا چشم بلبلی ارزان با شماره زیر تماس بگیرید

09201383718 , 021-77644417

 

کاهش استرس با مصرف لوبیا چشم بلبلی : 

لوبیا چشم بلبلی بـه حفظ سلامت قلب، قدرت عضلات، متابولیسم بدن، تعادل آب بدن، التیام عملکرد سیستم عصبی و الکترولیت بدن کمک می کند.

 

لوبیا چشم بلبلی دارای پتاسیم اسـت و با مصرف روزانه یک فنجان لوبیا چشم بلبلی پخته می توان 18 درصد نیاز روزانه بدن بـه پتاسیم را تامین کرد. پتاسیم نوعی ماده معدنی مفید برای بدن می باشد کـه سبب کاهش استرس و اضطراب روزانه می شود.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن:

لوبیا چشم بلبلی دربردارنده ترئونین می‌باشد کـه تولید آنتی بادی ها در بدن را افزایش میدهد و از این طریق بـه تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.

 

درمان ریزش مو با لوبیا چشم بلبلی:

گنجاندن لوبیا چشم بلبلی در رژیم غذایی روزانه شـما راه حل بسیار عالی برای پیشگیری از ریزش مو اسـت. این حبوبات، غنی از چندین پروتئین حیاتی می‌باشد.

 

بنابر این انها را بیشتر از حد معمول برای کمک بـه رشد موی خود و جبران ریزش موها و جلوگیری از طاسی، مصرف کنید.

 

لوبیا چشم بلبلی کلسترول خون را نظارت می کند

شاخص گلیسمی لوبیا چشم بلبلی، نسبت بـه تعداد زیادی از غذا‌های‌ دیگر پایین تر اسـت. تحقیقات متعددی ثابت کردند کـه رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین، برای پروفایل لیپید خون بسیار مفید اسـت. بنابر این، این لوبیا، از این راه هم کلسترول خون ما را بازرسی می کند.

از فواید لوبیا چشم بلبلی می توان بـه تاخیر افتادن نشانه های‌ پیری اشاره کرد:

آنتی اکسیدان ها، محتوای ویتامین C، ویتامین A در داشتن پوستی سالم و روشن کمک می کند و از آسیب های‌ پوستی در برابر رادیکالهای آزاد پیش گیری می‌نماید.

 

لوبیا چشم بلبلی این مواد مغذی حیاتی بـه ترمیم و بازسازی سلول های‌ پوستی کمک می کند و از ایجاد چین و چروک و لکه های‌ قرمز و دیگر عفونت های‌ اختلالات پوستی جلوگیری می‌کنند.

 

جهت خرید لوبیا چشم بلبلی ارزان با شماره زیر تماس بگیرید

09201383718 , 021-77644417

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *