نشر رایگان کتاب حمایت از نویسندگان

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب 09201383718

برخی نویسندگان. یک یا چند کتاب در دست دارند.  اما توان مالی برای چاپ آن ها ندارند. باید از نویسندگان که دارای آثار فاخر هستند. حمایت شده. و کتاب های آن ها به صورت رایگان. به چاپ برسد.

بسیاری از انتشارات علاقه ای به کار با نویسندگان تازه کار ندارند. زیرا حاضر به پذیرفتن ریسک. در این آشفته بازار صنعت نشر نیستند. این ناشران علاقه دارند. با نویسندگان شناخته شده. که فروش کتاب های آن ها تضمینی است. کار کنند. و اعتبار خود را زیر سوال نبرند.

برخی انتشارات حاضر به نشر رایگان کتاب نویسندگان نخبه هستند. یعنی اگر نویسنده ای یک کتاب ارزشمند داشته باشد و توانایی مالی کافی برای چاپ آن را نداشته باشد، این ناشران به صورت رایگان کتاب او را چاپ می کنند. البته یکی از انواع قرارداهای چاپ کتاب نیز مشارکت در چاپ است که در آن تمام هزینه های چاپ و اخذ مجوز بر عهده ناشر است و نویسنده سودی از کتاب خود نخواهد برد.

ویژگی نویسندگان موفق

نشر رایگان کتاب حمایت از نویسندگان

یک نویسنده برای اینکه توجه ناشران را به خود جلب کند، باید قدرت خود را در نوشتن به نمایش بگذارد. یک نویسنده هرچه بیشتر بنویسد و بیشتر تمرین کند، تجربه بیشتری به دست خواهد آورد. رعایت قوائد نگارشی. ساده نویسی. عدم استفاده از کلیشه. از عوامل موفقیت یک نویسنده به حساب می آیند.

انتشارات دانشیاران  آماده می باشد . تا کتاب های نخبگان دانشگاهی و هیئت علمی را به صورت رایگان منتشر کند. همچنین سایر کتاب های شما عزیزان را با قیمت بسیار مناسب. و با اقساط چند ماهه و کیفیت مطلوب. به چاپ می رسانیم.

 

  انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *