انتشارات دانشیاران 

مرکز پخش قرآن،و ادعیه با تخفیف

مرکز تخصصی چاپ و توزیع قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاتیح با تخفیف 

 

انتشارات دانشیاران، مرکز عرضه قرآن حزبی ،کتب ادعیه و محصولات فرهنگی

فروشگاه اینترنتی انتشارات دانشیاران با سابقه 15 ساله در زمینه عرضه و فروش محصولات فرهنگی، یکی از برترین فروشگاه ها در زمینه صحافی و چاپ می باشد

فروشگاه قرآن:

مرکز پخش قرآن،و ادعیه با تخفیف

چاپ و توزیع قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاتیح با تخفیف در انتشارات دانشیاران  . در این فروشگاه قرآن های مجلسی و قرآن حزبی ( قرآن سی پاره ، قرآن شصت حزبی و قرآن 120 حزبی ) قرآن تک برگ پرس شده با استفاده از بهترین اجناس موجود در بازار و بالاترین کیفیت با بهره گیری از مدرنترین ماشین آلات روز دنیا وکادری مجرب با سابقه طولانی در امر صحافی وچاپ تولید وبدون هیچ واسطه ای به دست شما عزیزان می رسد.

انواع ادعیه

چاپ و توزیع قرآن،و ادعیه با تخفیف

علاوه بر تولید قرآن های مجلسی ،کتاب ادعیه  مانند کتاب دعا و محصولات فرهنگی هم فعالیت داشته وتلاش کرده است که این محصولات را با مناسب ترین قیمت بدست شما عزیران در سرتاسر کشور برساند.

مزیت انتشارات دانشیاران:

یکی از امتیازات کتاب های ما  نسبت به رقبا در این مورد است که در صورتی که شما عزیزان به هر دلیلی از سفارش خود ناراضی باشید ،این فروشگاه تمام مبلغ واریزی شما را بدون کم وکاستی عودت می نمایید.این انتشارات مفتخر است کلیه کتاب های ادعیه و قرآن را در اندازه های مختلف چاپ و به دست عزیزان برساند. در این مرکز قرآن رنگی به موجود است . هر جز قرآن داری رنگ خاصی بوده که جدا کردن بخش ها را از هم تسریع می بخشد. در این مرکز قرآن نفیس به رنگ های مختلف از جمله سفید موجود می باشد که بسیار مناسب برای سفره عقد است.

  انتشارات دانشیاران 

مرکز پخش قرآن و ادعیه در تمامی اندازه ها با تخفیف

ارسال به تمام نقاط کشور

مشاوره 09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *