نشر رایگان کتاب

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب 09201383718

بسیاری از انتشارات علاقه ای به کار با نویسندگان تازه کار  و نشر رایگان کتب آنها ندارند. چرا که  حاضر به پذیرفتن ریسک در این آشفته بازار صنعت نشر نمی باشند . این ناشران علاقه دارند با نویسندگان. شناخته شده که فروش کتاب های آن ها تضمینی است. کار کنند و اعتبار خود را زیر سوال نبرند.

برخی انتشارات حاضر به نشر رایگان کتاب نویسندگان نخبه هستند. یعنی اگر نویسنده ای یک کتاب ارزشمند داشته باشد و توانایی مالی کافی برای چاپ آن را نداشته باشد، این ناشران به صورت رایگان کتاب او را چاپ می کنند. البته یکی از انواع قرارداهای چاپ کتاب نیز مشارکت در چاپ است که در آن تمام هزینه های چاپ و اخذ مجوز بر عهده ناشر است و نویسنده سودی از کتاب خود نخواهد برد.

ویژگی نویسندگان موفق

یک نویسنده برای اینکه توجه ناشران را به خود جلب کند، باید قدرت خود را در نوشتن به نمایش بگذارد. یک نویسنده هرچه بیشتر بنویسد و بیشتر تمرین کند، تجربه بیشتری به دست خواهد آورد. رعایت قوائد نگارشی، ساده نویسی، عدم استفاده از کلیشه.  از عوامل موفقیت یک نویسنده.می باشد

انتشارات زرین اندیشمند آماده است تا کتاب های نخبگان دانشگاهی و هیئت علمی را به صورت رایگان منتشر کند. همچنین سایر کتاب های شما عزیزان را با قیمت بسیار مناسب و با اقساط چند ماهه و کیفیت مطلوب به چاپ می رسانیم.

بهترین خدمات چاپ دیجیتال و افست کتاب

برای این کار ابتدا یک ویرایش صوری انجام دهید. که ساده ترین حالت ویرایش است. عوامل دیگر فنی شامل: رفع اشتباهات دستوری، علامت ها، نابه سامانی در استفاده از کلمه ها، وجود ضعف در پاراگراف ها، غلط املایی، رفع اشتباهات رایج در سرفصل ها، نمودار ها و همخوانی متن می باشد.

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

پذیرش کتاب از سراسر کشور

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *