آموزش روخوانی قرآن کریم

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

آموزش روخوانی قرآن کریم به روش تفکیک خوانی و ترکیب خوانی با رسم الخط و لهجه عربی

خرید قرآن : مقدسترین و محبوبترین کتابی که در انتشارات دانشیاران موجود است و حضور آن در هر خانه ای ضروری است؛ قرآن کریم می باشد. تمامی که کسانی که به دین اسلام ایمان دارند می دانند که این کتاب آسمانی را باید مطالعه کرده و به دستورالعمل ها و توصیه های آن عمل کرد. انتشارات دانشیاران؛ قرآن را در انواع مختلفی همچون: وزیری، کامپیوتری، کوچک برای هدیه، نفیس عطری، نفیس عروس، با ترجمه، با خط درشت عثمان طه و مخصوص حفظ عرضه می کند.

خرید اینترنتی قرآن مخصوص حفظ، قرآن جیبی، خرید قرآن کوچک برای گیفت و هدیه همگی در سایت انتشارات دانشیاران. ارزان قیمت به صورت آنلاین و با تخفیف تحویل درب منزل.

خرید اینترنتی قرآن کریم

برای سهولت در خرید شما عزیزان ما انواع کتاب قرآن به خط ها و در سایزهای مختلف را در این سایت در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا بتوانید به راحتی در منزل خرید اینترنتی کتاب قرآن را از طریق انتشارات انجام دهید و این کتاب نفیس و ارزشمند را با ضمانت درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب قرآن کوچک

بسیاری از افراد به دنبال کتاب قرآنی هستند که حمل آن به آسانی صورت بگیرد و وزن مناسبی داشته باشد تا بتوان این کتاب مقدس را همیشه به همراه داشت و این قرآن به گونه ای باشد که علاوه بر کوچک بودن آن کلماتش واضح و خوانا باشد و به خط درشت نگاشته شده باشد. ما خرید کتاب قرآن جیبی را به شما توصیه می کنیم که در سایز کوچک و با نوشته هایی خوانا می باشد که مناسب شما عزیزان است.

خرید قرآن ارزان

یکی از ارزان ترین فروشگاه های کتاب ، انتشارات دانشیاران می باشد زیرا برای تمامی کتاب ها تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. از کتاب هایی که خریداران زیادی دارد کتاب قرآن است به همین دلیل برای این کتاب نیز تخفیف بسیار ویژه قرار داده ایم و قیمت کتاب قرآن در انتشارات دانشیاران ارزان تر از سایر فروشگاه ها می باشد. شما می توانید خرید کتاب قرآن ارزان را به صورت آنلاین انجام دهید.

انواع قرآن:

  • وزیری
  • کامپیوتری
  • کوچک برای هدیه
  • نفیس عطری
  • نفیس عروس
  • با ترجمه
  • با خط درشت عثمان طه
  • مخصوص حفظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *