خرید سالنامه خانواده پالتویی 1401

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید سالنامه خانواده پالتویی 1401

معرفی اجمالی محصول

تقویم سال 1401

سالنامه های تولید شده در شرکت های مختلف مزایای مختلفی دارند. شما می توانید بسته به نیاز ها و علایق خود سالنامه ای را تهیه کنید. اگر دارای شغلی هستید و نیاز به برنامه ریزی و نوشتن کارهای خود دارید، مطمئن به یک سالنامه با فضای بیشتر نیاز دارد.
در سال های اخیر سالنامه ها علاوه بر مشخص کردن تقویم روزانه و مناسبت ها ویژگی های دیگری هم دارند. برای مثال در صفحات آخر آن ها می توان از دستور پخت، نکات نگهداری از خاته، جملات انگیزشی و یا آیات و احادیث استفاده کرد.
اگر دوست دارید سالنامه ای که رد کنار خود دارید آیات و احادیث زیادی داشته باشد و هر بار با به دست گرفتن سالنامه خود آن ها را مطالعه کنید، سالنامه پالتویی 1401 مخصوص شماست.

سالنامه پالتویی 1401، دارای 7 رنگ ( 

سایز این سالنامه پالتویی است . به راحتی در فضاهای کوچک جا می گیرد . به راحتی قابل استفاده در هر محیطی است.  برای هر روز یک صفحه وجود دارد که می توانید کارهای خود را این صفحه ها یادداشت کنید. البته به جز پنج شنبه و جمعه که در یک صفحه قرار دارند.

از ویژگی های سالنامه پالتویی 1401 احادیثی از پیامبر و ائمه اطهار است، که در هر زمان با باز کردن سالنامه خود می توانید آن ها را بخوانید.
اگر می خواهید این سالنامه پالتویی زیبا را داشته باشید همین حالا با تخفیف ویژه می توانید از انتشارات دانشیاران خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *