خرید کتاب دوبیتی های بابا طاهر، جیبی با قاب اژدهای طلایی

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب دوبیتی های بابا طاهر، جیبی با قاب اژدهای طلایی

از بهترین کتب نفیس ادبی که معمولا اهدا میشود دیوان حافظ است. بعد از دیوان حافظ، شاهنامه فردوسی نیز دومین کتابی است که غالبا به عنوان هدیه ای پر طرفدار مطرح است. پس از این دو کتاب پر فروش، کتاب رباعیات خیام، مثنوی معنوی، دیوان شمس، بوستان و گلستان سعدی و دوبیتی های باباطاهر… جزو کتاب های نفیس هستند.

 در این میان کیفیت و جنس جلد و جعبه و کاغذ نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است که باید در خرید کتاب هدیه به آن توجه نمود.

کتاب نفیس چرمی

غالب کتابهایی که به عنوان کتاب نفیس ارائه می شوند از جلد طرح چرم برخوردارند. البته کتب نفیس با چرم طبیعی نیز با تیراژ بسیار کم در برخی از انتشاراتها تولید میشود .

انتشارات دانشیاران

مشتریان گرامی میتوانند با تماس با انتشارات اطلاعات خرید را جویا شوند.

خرید اینترنتی انواع کتاب نفیس کتاب نفیس دیوان حافظ، کتاب نفیس خیام، کتاب نفیس شاهنامه، کتاب نفیس مولانا، کتاب نفیس سعدی، بوستان سعدی نفیس، گلستان سعدی نفیس، قرآن نفیس، قرآن عروس و غیره از فروشگاه اینترنتی انتشارات دانشیاران . جدیدترین مدل‌های کتابهای نفیس شاعران بزرگ ایران با کاغذ تحریر، گلاسه و عطری. بهترین کتابهای نفیس و با کیفیت با استفاده از روکشهای از جنس چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور و سلفون تولیده شده در انتشارات دانشیاران موجود است.

کاور این دیوانهای نفیس بصورت قابدار کشویی یا جعبه بازشو به همراه پلاکهای طرح مینا، این محصولات را در نوع خود منحصر بفرد نموده است. در داخل خود این کتابهای نفیس نیز از تذهیب، تابلو خط و گل مرغهایی زیبا استفاده شده است .که وقتی در کنار خط نستعلیق ایرانی قرار میگیرد، زیبایی خاصی به محصول میبخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *