خرید کتاب شاهنامه فردوسی با ارسال رایگان

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب شاهنامه فردوسی با ارسال رایگان

خرید کتاب های نفیس

یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه، کتاب است. کتاب ها ارزش معنوی بسیار بالایی داشته و هدیه های بسیار مناسبی برای افراد اهل مطالعه می باشند. همچنین شما با اهدای یک کتاب خوب به دوستان و آشنایان خود می توانید در رواج فرهنگ کتابخوانی موثر باشید و افراد را به مطالعه تشویق کنید.

چه کتاب هایی برای هدیه دادن مناسب هستند؟ در حقیقت تمام کتاب هایی که حرفی برای گفتن دارند، می توانند هدیه های خوبی باشند. اما بسیاری از افراد علاوه بر ارزش معنوی هدیه به ارزش مادی آن نیز توجه می کنند. از این رو خرید کتاب نفیس گزینه بسیار خوبی برای هدیه می باشد. چه کتاب هایی نفیس هستند؟ کتاب های نفیس علاوه بر محتوای ارزشمند، دارای ظاهر خوبی بوده و اغلب قیمت بالایی دارند.

کتاب نفیس چیست؟

در خرید کتاب های نفیس باید به تعدادی از نکات توجه کنید. در درجه اول یک کتاب نفیس باید صحافی خوب و با کیفیتی داشته باشد.

بعد باید به کیفیت کاغذ مورد استفاده و کیفیت چاپ توجه کرد. در چاپ کتاب های نفیس بیشتر از کاغذهای گلاسه استفاده می شود. وضوح و کیفیت چاپ و بو ندادن مرکب استفاده شده از ملاک های کیفیت چاپ هستند.

کتاب های نفیس ایران

کتاب های نفیس موجود در ایران اغلب کتاب های مذهبی همچون قرآن، نهج البلاغه، مفاتیج الجنان و نیز کتاب های شعر مانند اشعار حافظ، مولانا، سعدی، شاهنامه فردوسی و از این دست کتب می باشند. البته کتاب های ایران شناسی و مردم شناسی یا آثار نقاشان مطرح که حاوی عکس هستند نیز در زمره کتاب های نفیس جای می گیرند.

قیمت کتاب های نفیس متفاوت است اما اغلب از کتاب های دیگر بالاتر می باشد.  برای جلد این کتاب ها اصولا از چرم و یا مخمل استفاده می شود و قاب های جداگانه برای حفاظت بیشتر از آن ها به کار می رود.

برای تهیه این کتب می توانید به انتشارات دانشیاران مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *