خرید کتاب گلستان سعدی (طرح چرم)

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب گلستان سعدی (طرح چرم)

کتاب نفیس چیست؟

کتاب نفیس کتابی است که از نظر محتوا ارزشمند و متعالی باشد .و از نظر فیزیکی از جلد و کاغذ با کیفیت و ظاهر هنرمندانه و ماندگار برخوردار باشد.

انتشارات دانشیاران با افتخار منتشر کننده برترین کتب نفیس مذهبی و همچنین منتشر کننده برترین کتب نفیس ادبی می باشد.

بهترین کتاب های نفیس

 کتاب نفیس لازم است از نظر محتوا متعالی باشد .و از متریال با کیفیت تولید شده باشد.  از جلد چرم مصنوعی تولید شده .و در آن ها از انواع کاغذ گلاسه، معطر و تحریر استفاده می شود که برترین نوع کاغذ جهت تولید کتب نفیس محسوب می شود.

خرید کتاب نفیس

جهت خرید کتاب نفیس می توانید به صورت حضوری اقدام نمایید. بهترین راه برای خرید کتاب نفیس، مراجعه به فروشگاه های تخصصی می باشد. انتشارات دانشیاران جزو این حوزه محسوب می شود.

کتاب نفیس قران کریم

قران کریم کتاب بسیار مهم و ارزشمند مسلمانان که از طرف خداوند به حضرت محمد (ص) وحی شده است .یکی از کتب بسیار مهمی است که به صورت نفیس منتشر می شود.

کتاب نفیس بوستان و گلستان سعدی

بوستان سعدی یکی از کتاب های بسیار ارزشمند ادبیات فارسی می باشد. که توسط مجله گاردین به عنوان یکی از صد کتاب تاثیر گذار تاریخ جهان انتخاب شده است.

کتاب نفیس شاهنامه فردوسی

کتاب نفیس شاهنامه فردوسی، زنده نگاه دارنده زبان پارسی و مهم ترین کتاب ایرانی است. این کتاب مهم ادبیات فارسی، حاوی داستان های اسطوره ای در قالب شعر می باشد .و زیبا ترین افسانه های فارسی در آن به چشم می خورد.

کتاب نفیس دیوان حافظ

دیوان حافط یکی از دیوان های شعر فارسی می باشد .که با گذشت چندین قرن همچنان میان فارسی زبانان بسیار محبوب می باشد. کتاب نفیس دیوان حافظ  در انواع مختلف دو زبانه و همراه با فالنامه در سایت ما موجود می باشد. این کتاب نفیس یکی از محبوب ترین کتب نفیس محسوب می شود. که کتاب نفیس مناسبی جهت هدیه دادن به عزیزان شما می باشد.

کتاب نفیس رباعیات خیام

رباعیات خیام، نوشته شده توسط حکیم بزرگ قرن پنجم هجری یکی دیگر از کتب ارزنده ادبیات فارسی می باشد. که در جلدی نفیس خدمت مخاطبان گرامی ادبیات پارسی ارائه شده است.

جلد و قاب کتاب های نفیس

کتاب های نفیس، معمولاً با جلد های چرمی و در قاب های مختلفی عرضه می شوند. منظور از قاب، محفظه ای است که کتاب در داخل آن قرار می گیرد .و در انواع مختلفی مثل قاب صندوقی و قاب کشویی تولید می شود. قاب های صندوقی معمولاً برای کتاب هایی در اندازه و قطع بزرگ (رحلی، رحلی بزرگ). و قاب های کشویی برای کتاب هایی در قطع های وزیری، رقعی، پالتویی و جیبی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاغذ کتاب های نفیس

کاغذهای مورد استفاده در صنعت چاپ کتب نفیس، معمولاً از نوع تحریری، گلاسه یا گلاسه معطر (مارگانو) هستند. کاغذ مارگانو از نفیس ترین کاغذها در چاپ کتب نفیس است .که با داشتن ظاهری براق با موج های زیبا و همچنین رایحه خوشبوی عطر، به زبباتر شدن کتاب کمک بسیای خواهد کرد. کاغذ تحریری، مدلی از کاغذ است .که امکان چاپ روی هر دو طرف آن کاغذ برای شما مقدور است و جوهر به سمت دیگر آن راه پیدا نمی کند. کاغذهای گلاسه نیز سطوح براق، صاف و یک نواخت هستند. که بخاطر جذب همه ی جوهر از روی سطحش، از آن برای چاپ کتب نفیس استفاده می کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *