خرید کتاب گلچین بوستان سعدی (شرح و تفسیر)

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب گلچین بوستان سعدی (شرح و تفسیر)

کتاب از جمله آثار به یاد ماندنی و ماندگار و تاثیرگذار در زندگی هر فرد است. افکار و ذهنیت افراد با توجه به کتاب هایی که می خوانند تغییر کرده و بزرگ می شود.

از بهترین کتب نفیس ادبی که معمولا اهدا میشود دیوان حافظ است. بعد از دیوان حافظ، شاهنامه فردوسی نیز دومین کتابی است که غالبا به عنوان هدیه ای پر طرفدار مطرح است. پس از این دو کتاب پر فروش، کتاب رباعیات خیام، مثنوی معنوی، دیوان شمس، بوستان و گلستان سعدی و …  هستند. در این میان کیفیت و جنس جلد و جعبه و کاغذ نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است که باید در خرید کتاب هدیه به آن توجه نمود.

خرید اینترنتی انواع کتاب نفیس کتاب نفیس دیوان حافظ، کتاب نفیس خیام، کتاب نفیس شاهنامه، کتاب نفیس مولانا، کتاب نفیس سعدی، بوستان سعدی نفیس، گلستان سعدی نفیس، قرآن نفیس، قرآن عروس و غیره از  انتشارات دانشیاران .

جدیدترین مدل‌های کتابهای نفیس شاعران بزرگ ایران با کاغذ تحریر، گلاسه و عطری.   کاور این دیوانهای نفیس بصورت قابدار کشویی یا جعبه بازشو به همراه پلاکهای طرح مینا، این محصولات را در نوع خود منحصر بفرد نموده است.

کتابی برای هدیه

انتخاب و خرید یک هدیه مناسب برای مناسبت های مختلف معمولا کار بسیار سختی است. اما برای افراد اهل مطالعه و ادبیات این کار کمی راحت تر است. چراکه یک کتاب خوب قطعا آن ها را خوشحال میکند. در این بین کتاب های نفیس یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کتاب برای هدیه هستند. فارغ از اینکه افراد اهل مطالعه هستند یا نه، زیبایی این کتاب ها قطعا آن ها را به مطالعه تشویق میکند.

بوستان سعدی یا سعدی‌نامه نخستین اثر سعدی است. او این اثر را زمانی که در سفر بوده‌است، سروده و هنگام بازگشت به شیراز آن را به دوستانش عرضه کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *