در این صفحه پیش نهاد ویژه ایی برای اساتید هیئت علمی و حق التدریسی دانشگاه های سراسر کشور وجود دارد. مطمئنا اساتیدی که هنوز در کلاس جزوه می گویند یا اینکه در کلاس درس می دهد و دانشجویان در کلاس نکته ها را یادداشت می نمایند می توانند با استفاده از راهکاری که در این صفحه ارائه می شود به ارتقای علمی و مالی خود کمک شایانی نمایند.

هزینه چاپ کتاب

شما می توانید جزوه ایی که تدریس نموده اید یا دانشجویانتان در کلاس یادداشت نموده اند را به یک کتاب برای آن درس تبدیل نمایید. مثلا وقتی شیمی را در کلاسی به صورت شفاهی درس می دهید و هر ترم دانشجویان در کلاس می نویسند یا اینکه جزوه ای دادید تا دانشجویان در انتشارات دانشگاه کپی بزنند می توانید آنها را به کتاب تبدیل نمایید و از روی کتاب خودتان تدریس نمایید.

انتشارات اودیسه شمال پیش نهاد خود را برای چاپ و نشر کتاب شما  (از تایپ تا چاپ) اعلام می نماید. البته در صورتی که بخواهید با هزینه ایی بسیار اندک  کتاب خودتان را چاپ و نشر نمایید نیز می توانید از تخفیف ویژه اساتید دانشگاه و دبیران بهره مند شوید.

دست نوشته های خود را به کتاب تبدیل کنید

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

09201383718
انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب
ارائه خدمات در این اتشارات
اخذ شابکاخذ شابک فوریاخذ فیپااخذ فیپا فوریاخذ مجوز قانونی کتاباخذ مجوز کتـاباخذ مجوز کتاباستخراج کتاب از پایان نامهاستخراج کتاب از پروژهاستخراج کتاب از تزتبدیل پایان نامه به کتابتبدیل پروژه به کتابتبدیل تز به کتابتبدیل جزوه به کتابتبدیل جزوه به کتاب رسمیجزواتجزوهچـاپ کتاب ارزان و فوریچـاپ کتاب با تیراژ دلخواهچـاپ کتاب فارسی و سریعچاپ ارزان کتابچاپ افست کتابچاپ دیجیتال با تیراژ کمچاپ دیجیتال با تیراژ محدودچاپ دیجیتال کتاب با تیراژ کمچاپ کتـاب دانشگاهی و انگلیسیخدمات انتشاراتدریافت شابکدریافت فیپادریافت مجوز قانونی کتابدریافت مجوز کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *