سحر صیادی مولف کتاب کودک

مولف کتاب کودک

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

سحر صیادی هستم مدرس زبان انگلیسی.تدریس به بچه ها باعث سبب شد که این انگیزه در من بوجود آید تا کتابهای مختلفی به زبان انگلیسی در مورد خواندن ،نوشتن،مهارتهای دست ورزی ،رنگ آمیزی و سرگرمی برای گروه سنی مختلف گردآوری،ترجمه،تنظیم و طراحی کنم تا مسیر آموزش زبان انگلیسی به کودکان را لذت بخش تر گردد و باعث شکوفایی استعدادهای بچه ها و به کارگیری خلاقیت آنها در راستای آموزش زبان انگلیسی بشود.

رشد هنر از کودکی

سحر صیادی مولف کتاب کودک

هر کسی از کودکی هنرش در درونش نهفته است . وخواهی ،نخواهی به سمت علاقه اش سوق می خورد نویسندگی هم یکی از هنرهایی ست که خیلی ها به آن علاقه دارند ، و برایش تلاش میکنند و البته کار هرکسی نیست .

از آنجایی که کتاب مراحل خاص خودش را باید طی کند تا به چاپ برسد من هم موفق شدم در این زمینه کارهایی نظیر ویراستاری ،تصویر سازی ،صفحه آرایی و هر آنچه مربوط به چاپ میشود را بیاموزم تا با همکاری انتشارات دانشیاران در خدمت همه‌ی عزیزان باشیم . از صفر تا ۱۰۰کار خود را به ما بسپارید به بهترین نحو و با نازلترین قیمت برای شما عزیزان انجام می دهیم .

کتاب کودک

کتاب‌های کودک و نوجوان از جمله پدیده‌های فرهنگی است که نقش خانواده یا آموزگار و مربی در تهیه آن انکارناپذیر است. در این مورد این کودک نیست که انتخاب می‌کند بلکه بزرگترها برای او کتاب را انتخاب می‌کنند.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja