در این صفحه پیش نهاد ویژه ایی برای اساتید هیئت علمی و حق التدریسی دانشگاه های سراسر کشور وجود دارد. مطمئنا اساتیدی که هنوز در کلاس جزوه می گویند یا اینکه در کلاس درس می دهد و دانشجویان در کلاس نکته ها را یادداشت می نمایند می توانند با استفاده از راهکاری که در این صفحه ارائه می شود به ارتقای علمی و مالی خود کمک شایانی نمایند.

هزینه چاپ کتاب

شما می توانید جزوه ایی که تدریس نموده اید یا دانشجویانتان در کلاس یادداشت نموده اند را به یک کتاب برای آن درس تبدیل نمایید. مثلا وقتی شیمی را در کلاسی به صورت شفاهی درس می دهید و هر ترم دانشجویان در کلاس می نویسند یا اینکه جزوه ای دادید تا دانشجویان در انتشارات دانشگاه کپی بزنند می توانید آنها را به کتاب تبدیل نمایید و از روی کتاب خودتان تدریس نمایید.

انتشارات اودیسه شمال پیش نهاد خود را برای چاپ و نشر کتاب شما  (از تایپ تا چاپ) اعلام می نماید. البته در صورتی که بخواهید با هزینه ایی بسیار اندک  کتاب خودتان را چاپ و نشر نمایید نیز می توانید از تخفیف ویژه اساتید دانشگاه و دبیران بهره مند شوید.

تبلیغ در گوگل

تبلیغات در گوگل می‌تواند بسیار پیچیده و دشوار گردد. و تمامی هزینه‌های ما را از بین ببرد. و برعکس، می‌تواند همچون معجزه‌ای، فروش و کسب و کار ما را متحول کند. اما، برای موفق شدن یک شرط اساسی دارد. آن هم اینکه باید قبل از شروع هر کاری، گوگل  را به خوبی بشناسیم .و بدانیم که چگونه کار می‌کند.

سال‌ها تجربه کار با سیستم گوگل ادز و کار روی تبلیغ صدها کمپین تبلیغاتی، ما را با مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات مشتریان آشنا کرده است. شاید باورتان نشود اما به چشم خود دیده‌ایم که فردی 4 میلیون تومان هزینه کرده و تنها با چند اشتباه کوچک، همه هزینه‌هایش را به هدر داده است. همچنین، پیش آمده که با مدیریت درست و اصولی کمپین یکی از مشتریان، فروش او را تا 400% برابر افزایش دادیم! به نحوی که در طی حدوداً 2 ماه، 4 نیروی جدید استخدام کرد تا جواب‌گوی مشتریانش باشند!

جزوه از شما تبدیل به کتاب از ما

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

09201383718
انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب
ارائه خدمات در این اتشارات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *