افراد چاپ رایگان کتاب در مازندران

چاپ رایگان کتاب در انتشارات دانشیاران 09201383718

برای برخی از مولفین سوال است که اگر پول ندارم چطور کتاب چاپ کنم؟ اگر صرفا به دنبال چاپ رایگان کتاب هستید تا این کتاب فقط رزومه ای برای شما محسوب شود می توانید خیلی ساده با هزینه انتشارات کتاب چاپ کنید. حتما تعجب می کنید که چطور کتاب رایگان چاپ کنیم؟ انتشارات ساهورا چاپ کتاب بدون هزینه دریافتی از مشتری را انجام میدهد. در ادامه به چگونگی این مطلب می پردازیم.

نشر رایگان کتاب

بسیاری از انتشارات علاقه ای به کار با نویسندگان تازه کار ندارند. زیرا افراد حاضر به پذیرفتن ریسک در این آشفته بازار صنعت نشر نخواهند بود. این ناشران علاقه دارند با نویسندگان شناخته  که فروش کتاب های آن ها تضمینی است کار کنند و اعتبار خود را زیر سوال نبرند.

برخی انتشارات حاضر به نشر رایگان کتاب نویسندگان نخبه هستند. یعنی اگر نویسنده ای یک کتاب ارزشمند داشته باشد و توانایی مالی کافی برای چاپ آن را نداشته باشد، این ناشران به صورت رایگان کتاب او را چاپ می کنند. البته یکی از انواع قرارداهای چاپ کتاب نیز مشارکت در چاپ است که در آن تمام هزینه های چاپ و اخذ مجوز بر عهده ناشر است و نویسنده سودی از کتاب خود نخواهد برد.

ویژگی نویسندگان موفق

یک نویسنده برای اینکه توجه ناشران را به خود جلب کند، باید قدرت خود را در نوشتن به نمایش بگذارد. یک نویسنده هرچه بیشتر بنویسد و بیشتر تمرین کند، تجربه بیشتری به دست خواهد آورد. رعایت قوائد نگارشی، ساده نویسی، عدم استفاده از کلیشه و جدی گرفتن مخاطب، از عوامل موفقیت یک نویسنده به حساب می آیند.انتشارات دانشیاران  آماده است تا کتاب های نخبگان دانشگاهی و هیئت علمی را به صورت رایگان چاپ کند. همچنین سایر کتاب های شما عزیزان را با قیمت بسیار مناسب و با اقساط چند ماهه و کیفیت مطلوب به چاپ می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *