چاپ کتاب انتشارات دانشیاران

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ  رایگان کتاب 

با ما تماس بگیرید09201383718

کتاب خود را چاپ کنید!!

تیمی از متخصصان ما با توجه به نوع و محتوای کتاب مورد نظر شما طرح ها و صفحه آرایی های متنوع و گوناگونی را برایتان فراهم می نمایند. ایجاد نظم و روابط منطقی و موزون بین عناصر نوشتاری و تصویری با هدف تسهیل خواندن و ترغیب خواننده به ادامه خواندن از طریق ایجاد زیبایی و خلاقیت در صفحه آرایی قالب کتاب و بر زیبایی آن می افزاید. چاپ کتاب یکی از زمینه های تخصصی فعالیت فانوس پرینت می باشد. ما می توانیم در حوزه چاپ کتاب به تمامی علاقه مندان در سراسر کشور یاری نماییم.

چاپ کتاب

چاپ کتاب چیست؟ خواندن کتاب واقعا چه ارزشی دارد؟

چرا ما باید ایده‌ها و نطرات خود را به دیگران هم انتقال دهیم؟ آیا اگر ما از نظر اطلاعات پربار باشیم چه ثمره‌ای برای ما و جامعه ما دارد؟ جواب این سؤالات چیست؟ تا حالا این سؤالات به ذهن شما هم خطور کرده است؟ شما در روز به چه چیزهایی می‌اندیشید؟ و چه چیزی نظر شما را جلب می‌کند؟

مشخصات فنی

نوع چاپ کتاب رنگی و سیاه و سفید و جنس کاغذ متن آن تحریر، کتان و کرافت با گرماژ ۹۰ و ۱۲۰ گرم، و نوع جنس کاغذ جلد آن گلاسه، کرافت و کتان با گرماژ ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم در ابعاد استاندارد به همراه پوشش انواع سلفون مات، براق و مخملی به همراه صحافی چسب گرم می‌باشد.

پیشنهاد ما

ما در انتشارات دانشیاران  با چاپ کتاب های سفارشی شما با کاغذ متن تحریر، گلاسه و کرافت با گرماژ سبک از ۸۰ تا ۱۰۰ گرم و کاغذ جلد گلاسه، کتان و کرافت به همراه گالینگور با گرماژ سنگین از ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم آماده همکاری با شما عزیزان هستیم.

ابعاد کتاب هم به صورت استاندارد می‌باشد و هم به طور سفارشی به همراه صحافی مورد نظر شما.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *