گروه غذائی سینا

ارائه کننده محصولات متنوع غذایی 09201383718

گروه غذائی سینا همواره تلاش نموده است. تا با اتخاذ سیاست ها و برنامه‌های راهبردی همسو با چشم انداز و اهداف کلان خود، عملکرد قابل قبولی را آنچنان که شایسته نام این شرکت است. به منصه ظهور رسانده. و علاوه بر پایداری تجاری.رشد و توسعه خود را در بخش‌های مختلف صنعت غذا. با معرفی محصولات جدید و سرمایه گذاری پیگیری نماید.

هدف اصلی گروه

جهت تهیه محصولات با ما تماس بگیرید 09201383718

هدف اصلی گروه مدیریت کارآمد دارایی‌ها با رویکرد سودآوری و ارزش آفرینی حداکثری در بازارهای داخلی و خارجی از طریق فعالیت‌های تولیدی ، خدماتی و بازرگانی می‌باشد.

امروز پس از ۷ سال فعالیت مستمر. گروه صنایع غذائی سینا در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ اقتصادی. به کسب رتبه ۶۳ حائز آمده. و همچنین در صنعت غذا به رتبه اول نائل گشته است . که با تدوین چشم انداز و افق‌های آرمانی خود و برنامه‌ریزی استراتژیک می‌رود. تا در آینده‌ای نه چندان دور. به یک بنگاه اقتصادی. تراز اول در سطح کشور و منطقه تبدیل شود.

این شرکت براساس اساسنامه، در زمینه های ذیل فعالیت می نماید:

سرمایه گذاری و مشارکت در سهام شرکتهای صنایع غذایی و مدیریت راهبردی، هدایت و نظارت بر آنها
سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات و فن آوری در شرکتهای صنایع غذایی
هماهنگی و برنامه ریزی در جهت تامین منابع مالی از بانکها و موسسات مالی و اعتباری مجاز ایرانی و خارجی برای

شرکتهای تابعه

حضور شرکت های بزرگی از قبیل بهنوش، پاک، زمزم، پاکدیس، پروتئین گستر سینا و گلوکوزان نشان از قدرت نسبی گروه در عرصه صنایع غذایی کشور دارد. هریک از این شرکتهای تابعه. که در قالب ساختار گروه سازمان یافته اند، در حوزه تخصصی خود سرآمد بوده. و بخشی از توسعه فعالیت های. گروه را برعهده دارند.

بهره مندی از برندهای معتبر در حوزه غذا از مزیت های رقابتی گروه صنایع غذایی سینا به شمار می آید که از جمله شاخص ترین آنها دلستر، پاک، زمزم، ساندیس، گوشتیران، مرغ خانگی و دوغ آبعلی است.

امروز پس از ۱۰ سال فعالیت مستمر. گروه صنایع غذائی سینا. در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ اقتصادی به کسب رتبه۴۸ حائز گردیده . و همچنین در صنعت غذا به رتبه دوم دست یافته  که با تدوین چشم انداز و افق‌های آرمانی خود و برنامه‌ریزی استراتژیک خواهد گشت. تا در آینده‌ای نه چندان دور به یک بنگاه اقتصادی تراز اول در سطح کشور و منطقه تبدیل شود. خود، عملکرد قابل قبولی را آنچنان. که شایسته نام این شرکت است. به منصه ظهور رسانده و علاوه بر پایداری تجاری، رشد و توسعه خود را در بخش‌های مختلف. صنعت غذا با معرفی محصولات جدید. و سرمایه گذاری پیگیری نماید.

باید در نظر داشت این گروه صنایع غذائی از قبیل بهنوش، پاک، زمزم، پاکدیس، پروتئین گستر سینا و گلوکوزان از شرکت های برتر غذائی بوده که در سبد خانوار قرار دارند.

جهت تهیه محصولات با ما تماس بگیرید 09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *