اخذ مجوز رایگان

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

برای برخی از مولفین سوال است که اگر پول ندارم چطور کتاب چاپ کنم؟ اگر صرفا به دنبال چاپ رایگان کتاب هستید تا این کتاب فقط رزومه ای برای شما محسوب شود می توانید خیلی ساده با هزینه انتشارات کتاب چاپ کنید. حتما تعجب می کنید که چطور کتاب رایگان چاپ کنیم؟ انتشارات دانشیاران  چاپ کتاب بدون هزینه دریافتی از مشتری را انجام میدهد. در ادامه به چگونگی این مطلب می پردازیم.

آیا میتوانم بدون اینکه پولی داشته باشم کتاب چاپ کنم؟

سوال این بود که اگر پول ندارم چطور کتاب چاپ کنم؟ پاسخ ساده است. چاپ کردن کتاب بدون هزینه را به انتشارات دانشیاران بسپارید. انتشارات ساهورا کتاب شما را چاپ می کند و در ازای آن شما هیچ پولی بابت فروش کتاب نخواهید گرفت. در واقع تمام امتیاز کتاب را به انتشارات میدهید و انتشارات تمامی روند چاپ را بدون گرفتن هیچ مبلغی انجام می دهد. شما تنها می توانید از این کتاب برای تقویت رزومه یا هدیه دادن آن به فرد دیگری استفاده کنید.

بهترین روش برای زمانی که پول ندارید اما می خواهید کتابتان را چاپ کنید.

بله اگر پول ندارید می توانید کتاب چاپ کنید. کافی است همین حالا با مشاورین ساهورا تماس بگیرید و به طور رایگان مشاوره بگیرید. مشاورین ساهورا برای رایگان چاپ کردن کتاب راه ها و شرایط متعددی را پیش پای شما خواهند گذاشت در نهایت شما می توانید بسته به شرایط و خواست خود با هزینه انتشارات کتاب خود را به چاپ برسانید.

کدام انتشارات اگر پول نداشته باشم کتابم را چاپ می کند؟

انتشارات ساهورا را انتشاراتی است که می توانید اگر پول ندارید در آن کتاب چاپ کنید. این انتشارات همیشه از حامیان مولفین به ویژه افرادی که بار اول کتاب تالیف می کنند بوده و به شما کمک خواهد کرد تا کتاب مورد نظر خود را به طور رایگان به چاپ برسانید.

مشاوره رایگان انتشارات دانشیاران 09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *