از خواص بی‌نظیر گلاب چقدر می‌دانید؟

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان  09201383718

از خواص بی‌نظیر گلاب چقدر می‌دانید؟

گلاب، سرآمد عرقیات گیاهی کاشان، از قدیم‌الایام هم مصرف خوراکی داشته و هم در طب سنتی مورد توجه بوده است.

ما در مجموعه کالا ارزان تمامی محصولاتمان را با دقت و وسواس فراوان انتخاب می‌کنیم. برای یافتن بهترین عرقیات گیاهی، ما ابتدا از چند کارگاه عرق‌گیری در کاشان بازدید کردیم و نمونه محصولاتشان را گرفتیم. سپس با بررسی و مقایسه‌ی این نمونه‌ها، باکیفیت‌ترین عرقیات کاشان را برای شما انتخاب کرده و به سبد محصولات کالا ارزان اضافه کردیم. پس از خالص، سالم و طبیعی بودن عرقیات گیاهی ما خیالتان راحت باشد چون ما همه این عرقیات را قبل از فروش به دقت کیفیت سنجی کرده‌ایم.

گلاب مایعی است. که از تقطیر گلبرگ های گل محمدی با بخار به دست می آید. و فصل بهار بهترین زمان برای چیدن گل محمدی و تهیه گلاب است.

متخصصان طب سنتی می گویند ، نوشیدن یکی دو قاشق گلاب بعد از هر غذا به سیستم ایمنی بدن کمک می کند. و احتمال ابتلا به کرونا را تا حدی کاهش می دهد .
گلاب یکی از پر مصرف ترین عرقیات است. که طبعی گرم و معتدل دارد. و علاوه بر مصرف خوراکی ، خواص و فواید بسیاری در درمان بسیاری از بیماری ها دارد . طبیعت انواع گلاب ها گرم و معتدل است. و طبع گلاب سه آتشه ، دو آتشه ، درجه یک ، درجه دو و پس آب به ترتیب از گرمی به خنکی می رود.
گلاب از رایحه خوشی برخوردار است. و از آن در صنعت عطرسازی استفاده می شود. و علاوه بر آن از این معجون شگفت انگیز در صنعت دارویی و درمانی نیز استفاده می شود.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

۰ دیدگاه برای “از خواص بی‌نظیر گلاب چقدر می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja