اگر پول نداریم چطور کتاب چاپ کنیم؟

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

انتشارات دانشیار مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب 09201383718

 

برای برخی از مولفین سوال است که اگر پول ندارم چطور کتاب چاپ کنم؟ اگر صرفا به دنبال چاپ رایگان کتاب هستید تا این کتاب فقط رزومه ای برای شما محسوب شود می توانید خیلی ساده با هزینه انتشارات کتاب چاپ کنید. حتما تعجب می کنید که چطور کتاب رایگان چاپ کنیم؟ انتشارات دانشیاران  چاپ کتاب بدون هزینه دریافتی از مشتری را انجام میدهد. در ادامه به چگونگی این مطلب می پردازیم.

کدام انتشارات اگر پول نداشته باشم کتابم را چاپ می کند؟

انتشارات دانشیاران را انتشاراتی است که می توانید اگر پول ندارید(اگر پول نداریم چطور کتاب چاپ کنیم؟) در آن کتاب چاپ کنید. این انتشارات همیشه از حامیان مولفین به ویژه افرادی که بار اول کتاب تالیف می کنند بوده و به شما کمک خواهد کرد تا کتاب مورد نظر خود را به طور رایگان به چاپ برسانید. اگر پول ندارید و می خواهید کتاب چاپ کنید وارد سایت انتشارات شوید و از خدمات چاپ کتاب رایگان دانشیاران  استفاده کنید.

چاپ رایگان کتاب کودک نیز از این اتفاق جدا نیست. درواقع اگر نویسنده کتاب کودک هستید و فکر می کنید کتاب شما پس از چاپ با استقبال بالایی روبرو خواهد شد، می توانید از پیشنهاد چاپ رایگان کتاب کودک توسط موسسات نشر استقبال کنید و کتاب خود را بدون هزینه به چاپ برسانید.

برای انتشار رایگان کتاب باید به دنبال انتشاراتی بگردید که این ریسک را پذیرفته اند و به چاپ کتاب بدون هزینه مشغول هستند. در نظر داشته باشید که این کار با ریسک بالایی از سوی موسسات چاپ و نشر کتاب همراه خواهد بود.

شاید کتابی که را به طور رایگان به چاپ رسیده با استقبال روبرو نشود. به هر حال، چاپ کتاب نویسندگان تازه کار یا چاپ کتاب اول همیشه با ریسک همراه است و این مراکز چاپ و نشر کتاب این ریسک را به جان می خرند. پس بهتر است برای نوشتن کتاب خود بسیار دقت کنید و مراحل چاپ کتاب خود را به آن ها بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *