با نوشیدن چای، بدنتان را در مقابل آلزایمر ایمن کنید!

با نوشیدن چای، بدنتان را در مقابل آلزایمر ایمن کنید!

عطر و طعم دلنشین چای ایرانی اصل را به خانه شما می‌آوریم

اگر طرفدار چای ایرانی هستید و یا برای اولین بار می‌خواهید چای ایرانی بخرید، جای درستی آمده‌اید. ما بهترین چای‌های ایرانی را برای شما دستچین کرده‌ایم تا برای همیشه انتخاب اول شما برای خرید چای ایرانی باشیم.

چرا چای ایرانی و نه خارجی؟

در فرآیند تولید چای ایرانی برخلاف بسیاری از چای‌های خارجی از هیچ گونه ماده افزودنی برای رنگ و عطر بیشتر چای استفاده نمی‌شود. ما از نزدیک از بسیاری از کارخانه‌های چای دیدن کرده‌ایم و با اطمینان می‌گوییم که چای ایرانی اصل، سالم و طبیعی است و هیچ افزودنی ندارد، اما فقط این نیست.

چگونگی تأثیر چای بر آلزایمر

چای حاوی ترکیباتی مانند تئوفلاوین، آنتی‌اکسیدان، کاتچین، تانن، کافئین، مواد معدنی و ویتامین‌ها است. تمامی چای‌هایی که از برگ گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می‌شوند مانند: چای سفید، چای اولانگ، چای سبز و چای سیاه دارای این ترکیبات هستند. پس در مورد تأثیر چای بر پیشگیری از فراموشی و آلزایمرمخاطب ما تمامی چای‌های گفته شده است. البته برخی از چای‌ها تأثیر کمتر و یا بیشتری بر این بیماری دارند که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت. ترکیبات چای به خصوصکاتچین و تئوفلاوین‌هااز سلول‌های مغز در برابر تحلیل رفتن و بیماری محافظت کرده و در واقع دارای خاصیت ضد‌ التهابی هستند.

کافئین باعث رفع خستگی و آرامش می‌شود. چای سیاه در میان انواع چای از بیشترین میزان کافئین و چای سبز از کاتچین بیشتری برخوردار است. همچنین در چای سبز ماده‌ای با نام EGCG وجود دارد که ظرفیت مغز و قدرت تشخیص اشیا توسط مغز را افزایش می‌دهد. تانن موجود در چای تا میزان بسیار زیادی از ابتلا به آلزایمر پیشگیری می‌کند. متخصصان دریافته‌اند که نوشیدن 1 تا 3 فنجان چای در طول روز، ریسک ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد. همچنین چای منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ است و مصرف آن از ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی نیز جلوگیری می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌ها با رادیکال‌های آزاد در بدن مقابله می‌کنند و مانع پیشرفت تومورهای سرطانی می‌شوند.

خرید چای

  • با خرید چای ایرانی، از تولید چای ایرانی و چای کاران حمایت می‌کنید.
  • با خرید اینترنتی چای، چایی را درب خانه تحویل می‌گیرید.
  • ما بی‌واسطه با تولیدکنندگان چای در ارتباطیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین چای ایرانی را برای شما تامین کنیم.
  • به دلیل کاهش واسطه‌ها می‌توانید چای ایرانی اصل و طبیعی را با قیمت مناسب تهیه کنید.
  • تیم پشتیبانی تلفنی در تمام مراحل خرید در خدمت شماست و هر مشکل یا سوالی داشته باشید ما همراه شما هستیم.
  • جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09201383718 تماس حاصل فرمایید، یا روی لینک زیر کلیک نمایید:
  • https://kalaarzan.com/product/چای سیاه ایرانی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja