بهترین نوع برنج دنیا

جهت خرید سفارشات با ما تماس بگیرید تلفن تماس09201383718

با شما هستیم با بهترین نوع برنج عنبربو کشور

 

بهترین نوع برنج دنیا

بهترین نوع برنج دنیا  چیست ؟ آیا میدانستید در کشور ما برنج هایی وجود دارد که از آن بعنوان بهترین برنج دنیا نامبرده میشود ؟

 

انواع بهترین برنج های دنیا 

شاید شما هم به اشتباه فکر می کنید که برنج  تنها به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم می شود، درحالی که اینگونه نیست، ما گونه هایی از برنج را نام می بریم که  احتمالا تا حالا اسم آن را نشنیده اید.

برنج سفید

وحشی

سوشی

برنج سرخ و سیاه

باسماتی

برنج قهوه ای

 

 خوشمزه ترین برنج دنیا 

اینکه خوشمزه ترین برنج دنیا کدام برنج است، می‌توان گفت یک امر کاملا سلیقه ای است اما باید بگوییم که برنج سفید ایرانی همواره در نزد مردم دنیا طرفداران زیاد و همیشگی خودرا دارد. لازم میبینیم که به شما کاربران بگوییم، در شمال کشور ایران نوعی برنج کشت می شود که بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد و دلیل این محبوبیت، خوش عطر بودن و طعم فوق العاده آن می باشد.

 

برنج کشت دوم

برنج کشت دوم به همان برنج هایی که در نوبت دوم کاشته میشوند می گویند. و نزد ایرانیان محبوبترین بوده و عطر و طعم فوق العاده ای دارد.در حقیقت آغاز کاشتن برنج های نوبت دوم در مرداد ماه و برداشت آن در ماه آبان میباشد البته برنج کشت دوم قدمت تاریخی زیادی ندارد و تقریبا حدود دو دهه اخیر است کشاورزان آن راکشت و برداشت میکنند.

 

بهترین نوع برنج دنیا

اکثر برنج ها سرچشمه از برنج سفید دارند و باید گفت بهترین برنج دنیا  است که پرطرفدار و پرمصرف است.

در حقیقت این همان برنجی است که ما ایرانیان از آن کشت و برداشت میکنیم و هیچ فرقی با برنج ها کشور های دیگر در عطر و طعم و پخت ندارند.

جالب است بدانید از  برنج ایرانی جزو بهترین برنج های جهان از لحاظ مرغوبیت میباشد

 

بهترین برنج عنبر بو را از ما خریداری نمایید

تلفن تماس 09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja