تبدیل جزوه به پایان نامه

اساتید و دبیران محترم که تمایل دارند جزوات درسی خود را به کتاب تبدیل کنند ما این امکان را برایشان فراهم کرده ایم تا در اسرع وقت و با گرفتن کلیه مجوازت قانونی اعم از شابک . فیپا و مجوز چاپ جزوه های درسی که در کلاس تدریس می کنند یا هر نوع فایل دیگری را به کتاب. تبدیل کنیم و به تیراژ دلخواه یا به تیراژ مورد نیاز هر ترم یا هر سال به تعداد دانش آموزان یا دانشجویان برایشان چاپ و صحافی نموده سپس با پست برایشان ارسال خواهیم کرد.
((تبدیل پایان نامه به کتاب نیز پذیرفته می شود.))
جهت اطلاع بیشتر به سایت انتشارات  به نشانی. www.payabook.ir و kalaarzan 

تبدیل جزوه به پایان نامه بصورت رایگان 

همه ی ما در طول دوران تحصیل. با جزوات و نوشته های پراکنده و نامرتبی که در کلاس هایمان از تدریس اساتید یادداشت می کردیم درگیر بوده ایم و شاهد سختی ها و مشکلات و بی نظمی های این روش بوده ایم. حال آن که دبیران و اساتید می توانند با چاپ جزوات خود در قالب کتاب از این بی نظمی ها .بکاهند. البته علاوه بر این موضوع. چاپ جزوات مزیت های دیگری نیز دارد که به شرح آنان می پردازیم.

اولین و مهم ترین مزیت چاپ جزوات.افزایش اعتبار آن استاد یا دبیر در بین دانش آموزان و همکاران شان است. اضافه شدن کتاب به رزومه شخص. در همه جنبه های شغلی و تحصیلی وی تاثیر مثبت خواهد داشت. اگر دبیر مشغول تدریس در یک آموزشگاه خاص باشد. چاپ جزوات با برند آن آموزشگاه یک تبلیغات مثبت برای آموزشگاه نیز محسوب خواهد شد.

دومین مزیت چاپ جزوه در قالب کتاب این است که آن اثر ماندگار خواهد شد. و در طی سالیان قابل استفاده خواهد بود و به یک ویرایش جزئی نیازمند است. حال آن که هنگامی که دانشجویان یا دانش آموزان با جزوه های پراکنده دست نویس یا حتی چاپی به تحصیل مشغول باشند بعد از گذراندن آن مقطع. جزوات را یا دور می اندازند یا به نحوی از دسترس خارج می کنند و اگر در مقاطع بالاتر به آن ها نیاز داشته باشند با مشکل مواجه می شوند. اما اگر جزوات در قالب کتاب چاپ شده باشد این مشکل نیز به وجود نخواهد آمد و آن ها هرگاه اراده کنند یا نیاز داشته باشند. می توانند از مطالب مجددا استفاده نمایند.

سومین مزیت این است که مطالعه از روی کتاب بسیار آسان تر است و اشتباهات علمی در جزوات با چاپ آن ها در قالب کتاب به حداقل می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja