حمایت از نویسندگان

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

برخی نویسندگان یک یا چند کتاب در دست دارند.که آماده چاپ می باشد، اما توان مالی برای چاپ آن ها ندارند. باید از نویسندگان که دارای آثار فاخر هستند.حمایت شده و کتاب های آن ها به صورت رایگان به چاپ برسد.

نشر رایگان کتاب

برخی انتشارات حاضر به نشر رایگان کتاب نویسندگان نخبه هستند. یعنی اگر نویسنده ای یک کتاب ارزشمند داشته باشد و توانایی مالی کافی برای چاپ آن را نداشته باشد، این ناشران به صورت رایگان کتاب او را چاپ می کنند. البته یکی از انواع قرارداهای چاپ کتاب نیز مشارکت در چاپ است که در آن تمام هزینه های چاپ و اخذ مجوز بر عهده ناشر است و نویسنده سودی از کتاب خود نخواهد برد.

Description: Pile of colorful magazines on a table Free Photo

ویژگی نویسندگان موفق

یک نویسنده برای اینکه توجه ناشران را به خود جلب کند، باید قدرت خود را در نوشتن به نمایش بگذارد. یک نویسنده هرچه بیشتر بنویسد و بیشتر تمرین کند، تجربه بیشتری به دست خواهد آورد. رعایت قوائد نگارشی. ساده نویسی.  از عوامل موفقیت یک نویسنده به حساب می آیند.

 دانشیاران. تمام کتاب های نخبگان. دانشگاهی و هیئت علمی. را به صورت رایگان منتشر کند. همچنین سایر کتاب های شما عزیزان را با قیمت بسیار مناسب و با اقساط چند ماهه و کیفیت مطلوب به چاپ می رسانیم.

انتشارات دانشییاران با چاپ انواع کتاب حامی همیشگی مولفین

      09201383718

«طرح نشر رایگان کتاب با تسهیلات ویژه»

حمایت از نویسندگان

-اختصاص شابک
-اخذ فیپا از کتابخانه ملی
-چاپ در تیراژ محدود
-هدیه دو نسخه از کتاب به مولف
-فروش در سایت پایا بوک
-حق تالیف کتابهای دانشگاهی 15 درصد
-حق تالیف کتابهای غیر دانشگاهی 10 درصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *