خرید برنج خوشپخت درجه یک

خرید برنج خوشپخت درجه یک

دسترسی بدون واسطه به فروشندگان معتبر برنج و مقایسه قیمت محصولات از جمله چالش هایی ست که برای خریداران این محصول به وجود میاید چرا که برنج از جمله مواد غذایی اصلی در سفره ایرانیان است.

هدف ما عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع برنج اصیل از شالیکار به مشتری است.

نکات کلیدی برای خرید برنج عمده و جزئی

۱- مرکز خرید معتبر انتخاب کنید:

قدم اول برای خرید رضایت بخش انتخاب مرکز خرید برنج ایرانی عمده میباشد. که شما با توجه به سوابق و کیفیت محصولات میتوانید به راحتی این مراکز را شناسایی کنید.

۲- برنج را با ضمانت دریافت کنید:

توجه کنید که پس از دریافت فیش فاکتور خرید، فروشنده به صورت کتبی به شما ضمانت دهد. که محصول دریافتی در صورت مطابق نبودن با سلیقه و خواست شما قابل مرجوعیت است و هرگونه خرابی یا عدم صداقت در فروش میتواند معامله را فسق کند.

۳- از کیفیت برنج و عطر آن اطمینان پیدا کنید:

خریدارن برنج به صورت عمده و یا جزئی باید قبل از انجام خرید های کلان و بزرگتر، ابتدا از مراکز فروش محصول مورد نظر را به صورت نمونه برنج دریافت کنند. و پس از تایید نمونه دریافتی، سفارش های دیگر خود را ثبت کنند. (نمونه برنج با سفارش اصلی باید برابری کند.)

۴- به بسته بندی و نحوه ارسال برنج دقت کنید:

فروشندگان برنج باید توجه کنند که نوع بسته بندی و ارسال برنج باید به صورت دقیق و با احتیاط صورت گیرد. که مانع هرگونه خرابی و رطوبت به برنج شود.

 شما میتوانید برای اطمینان از کیفیت خریدتان با دریافت مشاوره از مدیر فروش این مرکز با شماره تماس 09201383718 تماس حاصل  فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *