خرید برنج عنبربو

خرید برنج عنبربو

برنج ایرانی از پرمصرف‌‌ترین مواد غذایی و جزء جدا نشدنی سفره‌های ایرانیان محسوب می‌شود. این نوع برنج متناسب با ویژگی مرغوب، محل کشت، درجه یک و اعلاء بودن، کیفیت و… با اسامی و نام‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند.

برنج عنبربو

قدمت کشت برنج عنبربو در خوزستان به ده سال پیش برمی‌گردد. این برنج همان‌طور که از اسمش پیداست عطر و بوی خوبی دارد، اما برنج دانه‌بلندی نیست و هنگام پخت هم زیاد قد نمی‌کشد. برنج عنبربو یکی از برنج‌های خوش‌پخت است و مطمئن باشید یک بار امتحان کردنش، شما را مشتری دائمی می‌کند. این برنج بی‌نهایت خوش‌طعم است و تفاوت طعم آن با برنج‌های دیگر کاملا محسوس است. یکی از خواص برنج عنبربو این است که بسیار سبک است و معده را سنگین نمی‌کند. مثل تمام برنج‌های دیگر، می‌توانید این برنج را به صورت کته و یا آبکشی بپزید و مصرف کنید.

برنج عنبربو یک برنج قد کوتاه و چاق است، اما عطر و بوی آن تمام خانه را پر می‌کند.قیمت برنج عنبربو در مقایسه با اکثر برنج‌های ایرانی و خارجی مناسب‌تر است و اقشار کم‌درآمد هم می‌توانند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از خواص برنج عنبربو که آن را به یک محصول با ارزش تبدیل می‌کند، ارگانیک و طبیعی بودن آن است. این برنج در شالیزارهایی کشت می‌شود که هیچ سم یا ماده شیمیایی به خاک آن اضافه نمی‌شود و به همین دلیل کاملا سالم است و مصرف آن هیچ ضرری ندارد.

عرضه مستقیم محصولات کشاورزی .خالص‌ترین و عالی‌ترین نوع برنج با ارزان‌ترین بها در اختیار شماست.

شما میتوانید برای اطمینان از کیفیت خریدتان با دریافت مشاوره از مدیر فروش این مرکز با شماره تماس 09201383718 تماس حاصل  فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja