خرید رب گوجه فرنگی شیشه ای 1500 گرمی تبرک

خرید رب گوجه فرنگی شیشه ای 1500 گرمی تبرک

رب گوجه فرنگی:

خمیری غلیظ است که در آشپزی در آن استفاده می‌شود. برای درست کردن رب گوجه‌فرنگی بعد از گرفتن دانه‌ها و پوست گوجه‌ها آن‌ها را برای چندین ساعت تحت فشار می‌پزند. سپس از غلظت آن کم کرده و دوباره محصول را می‌پزند تا یک کنستانتره غنی بدست بیاید. در مقابل پوره گوجه‌فرنگی شامل گوجه فرنگی پخته شده است که ماندگاری‌اش بین رب گوجه‌فرنگی و گوجه فرنگی خرد شده قرار می‌گیرد.

مورد مصرف رب گوجه فرنگی:

رب گوجه فرنگی در تهیه انواع غذاها و ترشیجات استفاده می شود.

خواص درمانی رب گوجه فرنگی:

محققان دریافتند که افزودن رب گوجه فرنگی به رژیم غذایی روزانه ، پوست را در برابر اشعه‌های مضر ماوراء بنفش محافظت می‌کند.
رب گوجه فرنگی از پوست در برابر آثار اشعه ماوراء بنفش محافظت کرده و مانع از آسیب پوستی می شود.

ارزش غذایی:

رب گوجه فرنگی علاوه بر خوش طعم بودن، خواص فراوانی دارد. ارزش غذایی این محصول مشابه گوجه فرنگی بوده و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. تنها یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان بوده و دارای ۳ تا ۶ درصد ارزش روزانه توصیه شده از آهن، پتاسیم و ویتامین های B است.

مواد مغذی:

۱ قاشق غذاخوری رب گوجه تنها ۱۳ کالری داشته و فاقد چربی می باشد. در نتیجه، موجب افزایش وزن نمی شود. این فرآورده به میزان زیادی حاوی ویتامین A بوده که برای سلامت چشم و قوه بینایی، تولید مثل و رشد جنین مهم و ضروری می باشد. رب گوجه فرنگی همچنین، حاوی ۳,۵ میلی گرم ویتامین C می باشد. اگر چه مقدار آن کمتر از مقدار موجود در گوجه فرنگی تازه می باشد، اما همین مقدار نیز موجب تقویت سیستم ایمنی و تسریع التیام بافت ها می شود. رب همچنین، بهترین منبع برای ویتامین K و ویتامین های B می باشد. ۱ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی همچنین شامل ۵ میلی گرم آهن و ۱۶۲ میلی گرم پتاسیم می باشد که این مقادیر آهن و پتاسیم کمک به عملکرد بهتر سلول های خونی و تنظیم مقادیر مایع و مواد بدنی موجود در بدن می کند.

خرید رب:

با توجه به مزایای گفته شده از گوجه فرنگی و رب آن، مصرف روزانه آنها به شدت توصیه می شود. در واقع شما می توانید با استفاده از آن علاوه بر طعم و رنگ زیبایی که به غذای خود می دهید، سلامت خود را نیز تضمین کنید.با تماس با مشاوران ما شما میتوانید به راحتی به یک محصول با کیفیت و ارزان دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09201383718 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja