خرید عرق بیدمشک سنتی کاشان

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

خرید عرق بیدمشک سنتی کاشان

بیدمشک گیاهی است ملین و تقویت‌کننده قلب، اعصاب و محرک قوای جنسی. این گیاه داروئی دستگاه گوارش را تقویت کرده و اشتها را افزایش می‌دهد.

۱۰۰% اصل و طبیعی، بدون آب یا افزودنی
طبیعت معتدل
تقویت‌کننده عمومی بدن، ملین و بهبود فشارخون
ضمانت کیفیت

در کالا ارزان امکان فروش عمده عرق بیدمشک نیز وجود دارد که در اینصورت روی هر بطری مبلغی تخفیف می‌گیرید.

عرقیات یکی از پرمصرف‌ترین شکل‌های استفاده از گیاهان است. امروزه بیش از ۴۰ نوع گیاه دارویی در ایران وجود دارد که عرق‌گیری می‌شوند. و در مصارف طبی مورداستفاده قرار می‌گیرند که از خواص آن‌ها می‌توان به مواردی اعم از ضد درد، ضد میکروب، ضد انگل، ضد قارچ، ضد اسپاسم و خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن‌ها اشاره کرد. به دلیل آن‌که عرقیات طبی درواقع رایحه، عطر یا اسانس گیاهانی هستند که آن را به آب اضافه می‌کنند، داروهای معطری هستند که رایحه آن‌ها می‌تواند گیرنده‌های عصبی بویایی را تحریک کند. و بر روند ساخته‌شدن هورمون‌ها، حرارت بدن، سوخت‌وساز بدن، سطح هورمون‌های استرس، سامانه دفاعی بدن، افکار و رفتارهای عاطفی و جسمانی ما اثر بگذارند.

گیاه دارویی بیدمشک که نام دیگر آن سالیکس کاپری است گیاهی از نژاد بید که دارای سنبله‌های معطر است و دارای طبیعت سرد و تر است، بیدمشک درخت یا درختچه‌ای زینتی بوده که دارای گل‌های زرد کمرنگ دم‌گربه‌ای است و ارتفاع این درخت به 10 متر می‌رسد، عرق بیدمشک حاصل اسانس این گیاه است که علاوه بر این‌که برای معطر کردن شربت استفاده می‌شود، دارای خواص درمانی بالایی نیز است.

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja