خرید عرق نعنا غلیظ، سنگین، خوش عطر

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان  09201383718

خرید عرق نعنا غلیظ، سنگین، خوش عطر

عرق نعنا غلیظ شده و سنگین

این محصول یکی از عرقیات پرمصرف ایرانیان می باشد عرق نعناع غلیظ شده و سنگین مقدار زیادی از گیاه نعنا را در خود جای داده است. عرق نعنا غلیظ برای پایین آوردن چربی خون بسیار مفید می باشد. همچنین این نوشیدنی مقوی معده و ضد دل درد و ضد خستگی نیز است.

درمان ناراحتی های روده یکی از خواص عرق نعنا می باشد. عرق نعناع طبیعت گرم دارد و مقوی دستگاه گوارش برطرف کننده ناراحتی معده ضد اسهال و اشتها آور نیز است. بزرگترین تاثیر این نوشیدنی مقوی  درمان بیماری های مربوط به معده و نفخ می باشد عرق نعناع غلیظ ضد اسپاسم نیز است. با توجه به فواید آن عرق نعنا خصوصاً عرق نعنا سنگین امروزه از بزرگترین مواد درمانی طب سنتی می باشد.

همچنین کسانی که در فواصل گرم دچار اسهال میشوند فقط کافی است روزانه یک قاشق از این عرق را مصرف کنند تا مشکلات گوارشی آنها حل شود.

علت تلخی عرق نعنا چیست ؟

شاید از خود بپرسید که علت تلخی عرق نعنا چیست ؟ بعضی از عرقیات گیاهی به خودی خود تلخی خاصی دارند عرق نعنا نیز یکی از آنهاست.

به طور کلی عرق نعناعی که دارای گیاه بیشتری نسبت به آب باشد تلخ تر است ، عرق نعنا  تلخ نیز خواص بیشتری دارد و به اصطلاح طبیعی تر است . این نوع عرق نعنا را  عرق نعنا غلیظ  و سنگین نیز می نامند. عرق نعنای سنگین دارای ماده آنتی اکسیدان و ضد التهابی به نام اسید رزماریک است که باعث کاهش علائم آسم می شود. علت تلخی عرق نعنا آب بسیار کم آن است.

تلخی عرق نعنا نشانه خوبی است و به منزله طبیعی تر بودن آن می باشد. این تلخی بیماری های مربوط به روده را بهتر درمان میکند و علائم سرماخوردگی را به خوبی کاهش می دهد.

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja