خرید کتاب ایران سرزمین مهر

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب ایران سرزمین مهر

کتاب نفیس

در همه فرهنگ ها کتاب وسیله ای برای کسب دانش و آگاهی است. کتاب با انتقال افکار و دیدگاه های مختلف و ایجاد تجربه های ناب برای خواننده باعث روشن بینی و بزرگ شدن فکر افراد می شود. این روزها اما متاسفانه با ظهور انواع رسانه های دیگر که با رنگ و صدا توجه بیشتری را نسبت به کتاب ها که از اول تاریخ تا امروز رفتار نجیبانه ای داشته اند. با توجه به سرانه پایین و تاسف انگیزه کتابخوانی در کشور ما، یکی از ارزشمند ترین و بهترین هدیه هایی که میتوانیم برای عزیزانمان در نظر بگیریم کتاب است. به صورت کلی می توانیم کتاب را به دو دسته تقسیم کنیم. کتاب های نفیس و کتاب های غیر نفیس.

معرفی کتاب 

ایران سرزمین مهر نوشته ی هوشنگ انصاری است که اسماعیل سلامی آن را به فارسی ترجمه کرده است. طراحی این کتاب را افشین صادقی به عهده داشته است.
نام ایران به معنای سرزمین آریاها است . و از نام قبایلی برگرفته شده است . که در هزاره دوم قبل از میلاد به این سرزمین آمدند.  و با مردم بومی فلات ایران، که از مدت‌ها پیش در آن می‌زیستند، درآمیختند و اساس تمدنی باشکوه را پی افکندند. ایران سرزمین چهارفصل، چهار راه تمدن و سرزمین اقوام گوناگون، کوه‌های بلند و باشکوه، صحراها و کویرهای بکر و دلفریب، رودها و آبشارها، دریاها و دریاچه‌های سحرانگیز، سواحل آفتابی و جزایر مرواریدی، جنگل‌ها و دشت‌های حاصلخیز و سرزمین عشایر، دهکده‌ها و شهرهای تاریخی و باستانی و نیز آداب و مراسم‌ها است. هیچ هنری به اندازه معماری بیانگر روحیات ایرانی نیست. مجموعه حاضر تصاویری از بناها و اماکن ایران را دربر دارد که بیانگر هنر، معماری و طبیعت زیبای ایران‌زمین است. در معرفی آثار تلاش شده است. تا برای هر اثر شرحی کوتاه ولی علمی عرضه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *