خرید کتاب خسرو و شیرین اثر نظامی گنجوی

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب خسرو و شیرین اثر نظامی گنجوی

کتاب از جمله آثار به یاد ماندنی و ماندگار و تاثیرگذار در زندگی هر فرد است. افکار و ذهنیت افراد با توجه به کتاب هایی که می خوانند تغییر کرده و بزرگ می شود. در بین همه کتاب هایی که هر فرد می خواند باید سهمی برای کتاب نفیس چاپ شده در کشور خود نیز در نظر بگیرد. تا با فرهنگ و پیشینه خود آشنا شود.

کتاب نفیس

در همه فرهنگ ها کتاب وسیله ای برای کسب دانش و آگاهی است. کتاب با انتقال افکار و دیدگاه های مختلف و ایجاد تجربه های ناب برای خواننده باعث روشن بینی و بزرگ شدن فکر افراد می شود. این روزها اما متاسفانه با ظهور انواع رسانه های دیگر که با رنگ و صدا توجه بیشتری را نسبت به کتاب ها که از اول تاریخ تا امروز رفتار نجیبانه ای داشته اند. جلب می کنند و جای خالی کتابخوانی در رفتار و ذهن و افکار و اخلاق مردمان امروزی به وضوح دیده می شود. با توجه به سرانه پایین و تاسف انگیزه کتابخوانی در کشور ما، یکی از ارزشمند ترین و بهترین هدیه هایی که میتوانیم برای عزیزانمان در نظر بگیریم کتاب است. به صورت کلی می توانیم کتاب را به دو دسته تقسیم کنیم. کتاب های نفیس و کتاب های غیر نفیس.

تعریف کتاب های نفیس

کتاب نفیس، کتابی است که از نظر محتوا دارای محتوا ارزشمند و معنوی باشد و از طرفی از ظاهری زیبا و کیفیت بالای چاپ برخوردار باشد. به طور کلی کتاب های نفیس را به چهار دسته کلی تقسیم می کنند. دسته اول کتابها و آثار دینی مانند قرآن و نهج البلاغه، دسته دوم آثار کهن ادبیات ایران مانند شاهنامه و دیوان حافظ آثار سایر بزرگان و نویسندگان ایرانی، دسته سوم آثار نگارگری، خوشنویسی و عکاسی، و دسته آخر آثار مربوط به ایران شناسی و معرفی طبیعت ایران و مردم شناسی است.

معرفی کتاب

کتاب خسرو و شیرین معروف‌ترین اثر و شاهکار نظامی گنجوی و دومین منظومه سروده شده او پس از مخزن الاسرار است. نظامی با خسرو و شیرین سقف فلک را شکافت و طریقی تازه در سخنوری و بزم آرایی پیش گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja