خرید کتاب مجموعه‌ی چهارجلدی (سفر در ایران)

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب مجموعه‌ی چهارجلدی (سفر در ایران)

کتاب نفیس

کتاب نفیس، کتابی است که از نظر محتوا دارای محتوا ارزشمند و معنوی باشد و از طرفی از ظاهری زیبا و کیفیت بالای چاپ برخوردار باشد. باید به این نکته توجه کرد که بیشتر کتاب های نفیس نویسنده محور نیستند. زیرا محتوای بسیاری از کتاب های نفیس را آثار ماندگار و کهن ادبیات ایران و آثار ارزشمند دینی تشکیل می دهند. به طور کلی کتاب های نفیس را به چهار دسته کلی تقسیم می کنند.

دسته اول کتابها و آثار دینی مانند قرآن و نهج البلاغه، دسته دوم آثار کهن ادبیات ایران مانند شاهنامه و دیوان حافظ آثار سایر بزرگان و نویسندگان ایرانی، دسته سوم آثار نگارگری، خوشنویسی و عکاسی، و دسته آخر آثار مربوط به ایران شناسی و معرفی طبیعت ایران و مردم شناسی است.

کتاب‌های نفیس شناسنامه فرهنگ و هنر ایران هستند و ما می‌توانیم با انتشار این کتاب‌ها و ارسال آن‌ها به سراسر دنیا فرهنگ و هنر خود را به جهانیان عرضه کنیم.

کتاب های نفیس ایرانشناسی

مجموعه کتاب های عکس پیرامون طبیعت، آثار باستانی، مردم شناسی ایران و استانهای مختلف.

مجموعه‌ی چهارجلدی (سفر در ایران)

 به سیر و سیاحت در ایران پرداخته است و اطلاعات بسیار ارزنده‌ای از این سرزمین کهن در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. نویسنده‌ی این مجموعه منوچهر طیاب، مستندساز، است و خطاطی کتاب‌ها را هادی لباف برعهده داشته و همچنین عکاس آن نیز اسعد نقشبندی بوده است. سرویراستاری این مجموعه کتاب‌ها نیز برعهده‌ی زهرا تعمیدی بوده است. در مقدمه‌ی این مجموعه‌ی چهارجلدی می‌خوانید: «شکل‌گیری مجموعه‌ی سفر در ایران با دست‌نوشته‌های منوچهر طیاب، مستندساز برجسته‌ی ایرانی، از چهارده سال پیش آغاز شد و با پشتوانه‌ی پنجاه سال سفر و پژوهش، در قالب چهار کتاب به سرانجام رسید. در نگارش این چهار کتاب، قلم همچون دوربین فیلم‌برداری، به خلق تصاویر پرداخته است.» نخستین جلد از این مجموعه‌ی چهارجلدی، «دریای پارس» نام دارد؛ «کویر(همراه باد در دل تنهایی)» دومین اثر این مجموعه است؛ «زاگرس، گاهواره‌ی تمدنی کهن» سومین جلد و در نهایت «البرز، زادگاه فرهنگی به قدمت تاریخ» آخرین جلد از این مجموعه به شمار می‌آید، مجموعه‌ای که از ورای روایت‌هایی شیرین و مستند، با عکس‌هایی زیبا و گویا، و نقشه‌ی راه، چشم‌انداز تازه‌ای می‌گشاید به تاریخ، طبیعت، آداب و رسوم فرهنگ این سرزمین.

ایران را با مجموعه کتاب‌های انتشارات دانشیاران بشناسید و تجربه کنید. مجموعه‌ای از کتاب‌هایی که ایران را از منظر تاریخ، طبیعت، فرهنگ و… پیش روی شما قرار می‌دهند. و چهره شهرهای مختلف ایران را در گذر تاریخ برایتان ترسیم می‌کند. به هر نقطه از این دیار کهن که سفر می‌کنید، کتاب‌های ما هم‌سفر مطمئنی برای شما خواهند بود.

برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما با شماره 09201383718 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja