خرید کتاب نفیس یزد رحلی دو زبانه، استاد دهباشی

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

خرید کتاب نفیس یزد رحلی دو زبانه، استاد دهباشی

کتاب نفیس

کتاب نفیس، کتابی است که به لحاظ محتوا، متعالی و به لحاظ فیزیکی باکیفیت، زیبا و ماندگار باشد. محتوای کتاب‌ نفیس برگرفته از هنرهای مکتوب ایرانی و اسلامی و بیشتر دربرگیرنده خوشنویسی، نگارگری، مینیاتور، تذهیب، نقاشی و عکس است. محصولات کتاب نفیس، معمولا متن‌محور نیست و بُعد فیزیکی در این کتاب‌ها برجسته‌تر است. کتاب نفیس شامل کتاب‌های مذهبی مثل انواع قرآن نفیس، مفاتیح‌الجنان و نهج‌البلاغه، همچنین کتاب‌های نفیس ادبی و شعر مثل کتاب حافظ نفیس، شاهنامه، خیام، گلستان و بوستان است که نویسنده محور نیست؛ چون ادبیات کهن است. دسته سوم کتاب نفیس هنری مجموعه‌ای ‌از عکس‌ها، نقاشی‌ها و مینیاتورهاست که در قالب کتاب نفیس ارائه می‌شود. گروه چهارم کتاب‌های نفیس چاپ عکسی است که در واقع تصویر نسخه‌های خطی فاخر است. گروه پنجم نیز کتاب‌های نفیس و آثار ایران‌شناسی است که به معرفی طبیعت، استان‌های مختلف کشور، مردم‌شناسی و غیره اختصاص دارد.

انتشارات دانشیاران

سایت انتشارات دانشیاران، مجموعه ای بی نظیر از کتاب های نفیس مذهبی،شعروادبی،ایرانشناسی و هنری را گرد هم آورده تا علاقمندان و دوستداران کتب نفیس ،مجموعه داران و هنرمندان در تمامی نقاط دنیا از این گنجینه ارزشمند بهره مند گردد.

توضیحات کتاب

کتاب یزد نگین کویر خشتی دو زبانه نوشته محمد زمانیان و عکس همایون امیر یگانه با ترجمه اسماعیل سلامی است.
موضوع کتاب: جغرافیا و ایرانشناسی, کتاب نفیس, تصاویری از آثار و بناهای تاریخی، چهره و پوشش مردم

در کتاب حاضر تصاویری از آثار و بناهای تاریخی، طبیعت، چهره و پوشش مردم و… استان یزد به چاپ رسیده است.

شهر یزد زادگاه معماری آب و باد و قنات است. شهری که به رنگ خاک و به عطر قنوت مردمان خداجوی به نماز ایستاده در مساجد قدیمی است.

یکی از کلانشهرهای ایران و مرکز استان و شهرستان یزد می باشد که در مرکز ایران قرار گرفته‌است. این شهر در سال ۱۳۹۶ ثبت جهانی شد. شهر یزد یکی از قطبهای پزشکی ایران به‌شمار می‌آید.

شهر یزد به دلیل معماری تاریخی ارزشمند و بافت سنتی دست نخورده‌اش در ۱۸ تیرماه سال ۱۳۹۶ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.این شهر تاریخی به عنوان اولین شهر ایران و بیست و دومین اثر تاریخی کشور در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja