خواص عرق بهار نارنج شگفت آور است!

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

خواص عرق بهار نارنج شگفت آور است!

بهار نارنج شکوفه درخت نارنج است. از بهار نارنج در ساخت انواع نوشیدنی مانند شربت، چای، دمنوش لاغری و عرقیجات و همچنین عطرسازی، تهیه سوهان و مربا کاربرد دارد. قسمت‌های مورد استفاده شکوفه درخت نارنج یا همان بهار نارنج عبارتند از گل، برگ، میوه و آب نارنج است که همگی دارای خواص دارویی هستند. طبع شکوفه نارنج گرم و خشک است. عرق بهارنارنج یک محصول جانبی از فرآیند تقطیر شکوفه درخت نارنج است که استفاده می‌شود.

خواص عرق بهار نارنج شگفت آور است!

عرق بهار نارنج اسانسی گرم, معطر و شفاف است که از فرآیند تقطیر شکوفه های تلخ بهار نارنج به دست می آید. از گذشته ها تا به امروز از گل های بهار نارنج در پخت و پز و تهیه بسیاری از محصولات آرایشی استفاده می شود. عرق بهار نارنج سرشار از ویتامین های B, C و D است. هر یک از این ویتامین ها برای سلامتی بدن ضروری می باشند. از این رو مصرف عرق بهار نارنج, موجب پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می شود. مهمترین خواص بهار نارنج, بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن است. تاثیرات مفید این عرق روی مغز و اعصاب باعث می شود بهار نارنج در درمان اضطراب و تسکین اعصاب موثر باشد.

در گذشته از عرق بهار نارنج به منظور تسکین سردردهای طولانی و مکرر استفاده می شد. امروزه بررسی ها نشان داده است مصرف بهار نارنج می تواند در درمان میگرن موثر باشد. جالب است بدانید عرق بهار نارنج خاصیت نشاط آور دارد و در نتیجه در پیشگیری از افسردگی موثر است. از آن جایی که عرق بهار نارنج خاصیت آرام بخشی دارد, موجب بهبود عملکرد قلب شده و در درمان تپش قلب نامنظم موثر است. همچنین بسیاری از بیماری های قلبی ناشی از فشار خون بالا ایجاد می شوند, عرق بهار نارنج با تنظیم فشار خون از این بیماری ها پیشگیری می کند. اما استفاده بیش از حد این عرق, فشار خون را بالا و ضربان قلب را افزایش می دهد

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja