شربت عرق بیدمشک

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

شربت عرق بیدمشک

بیدمشک گیاهی است ملین و تقویت‌کننده قلب، اعصاب و محرک قوای جنسی. این گیاه داروئی دستگاه گوارش را تقویت کرده و اشتها را افزایش می‌دهد.

۱۰۰% اصل و طبیعی، بدون آب یا افزودنی
طبیعت معتدل
تقویت‌کننده عمومی بدن، ملین و بهبود فشارخون
ضمانت کیفیت

در کالا ارزان امکان فروش عمده عرق بیدمشک نیز وجود دارد که در اینصورت روی هر بطری مبلغی تخفیف می‌گیرید.

شربت عرق بیدمشک

این شربت یک نوشیدنی سرد و ساده است که خواص زیادی دارد؛ این شربت دارای ویتامین‌های مختلف و املاحی چون فسفر، آهن، سدیم، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، روی، سلنیوم و مس است و منبع خوبی از اسید‌های آمینه، اسیدفولیک، اسید سیتریک، اسید‌های چرب امگا ۳، پروتئین، آنتی‌اکسیدان و کربوهیدرات محسوب می‌شود.

طرز تهیه شربت بیدمشک

آب و شکر را در قابلمه‌ای ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید تا به جوش آید و شکر در آب حل شود، اجازه دهید شربت بجوشد و غلیظ شود، وقتی شربت قوام یافت، حرارت را خاموش کنید و پس از سرد شدن، عرق بیدمشک را به آن اضافه کنید.

اگر عرق بیدمشک را به شربت داغ اضافه کنید، عطر و بوی آن در اثر دمای بالا از بین می‌رود، بنابراین بهتر است صبر کنید تا مخلوط آب و شکر خنک شود و سپس عرق بیدمشک را به آن اضافه کنید، می‌توانید در پایان کمی هم گلاب و زعفران به آن اضافه کنید تا خوش عطرتر شود.

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja