طبیعت عرق دارچین

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

طبیعت عرق دارچین

عرق دارچین که از پوست درخت دارچین به دست می آید به دلیل خواص دارویی فراوانش از گذشته های بسیار دور مورد توجه بوده است. سابقه ی استفاده از دارچین به صد ها سال پیش باز می گردد و عده ای آن را پادشاه ادویه ها می دانند زیرا در گذشته های دور ارزشی معادل طلا داشت. امروزه دارچین پس از زردچوبه و فلفل محبوب ترین و پرمصرف ترین ادویه است. در طب سنتی و طب نوین به استفاده از دارچین ، عرق دارچین و دمنوش دارچین توصیه فراوانی شده است. از عرق دارچین برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند آکنه، دیابت، آلزایمر، فشار خون، اضافه وزن، مشکلات قاعدگی و … استفاده می شود.

طبیعت عرق دارچین

بر اساس طب سنتی عرق دارچین دارای طبیعت گرم و خشک است. به همین دلیل مصرف بدون مصلح آن به افراد دارای مزاج گرم توصیه نمی شود .

روش تهیه عرق دارچین

دارچین از درختی به دست می آید که برگ هایی به رنگ سبز تیره و گل هایی سفید دارد. ریشه این درخت تا ده متر در خاک فرو می رود . برای تهیه دارچین پوست درخت را می کنند و پس از خشک کردن مصرف می کنند . برای تهیه عرق دارچین، دارچین را به همراه آب می جوشانند. بخار حاصله را به روش تقطیر سرد می کنند. عصاره ای که به این روش به دست می آید عرق دارچین نام دارد.

خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja