طرز تهیه کوکوی لوبیا چشم بلبلی

طرز تهیه کوکوی لوبیا چشم بلبلی

لوبیا چشم بلبلی، یکی از انواع حبوبات پر مصرف در غذاهای ایرانی می باشد. که همواره مورد توجه مصرف کنندگان بوده و فروش بالایی داشته است. به همین دلیل فروشگاه، لوبیا چشم بلبلی کیلویی را به صورت فله عرضه می کند. تا همه خریداران بتوانند آن را با قیمت بسیار مناسب تری در دسترس داشته باشند.

طرز تهیه کوکوی لوبیا چشم بلبلی

مواد لازم برای ۴ نفر
لوبیا چشم بلبلی ۱ لیوان
سیب زمینی ۲ عدد متوسط
پیاز ۱ عدد بزرگ
سیر ۲ حبه
تخم مرغ ۲ عدد
آرد نخودچی ۲ قاشق غذاخوری
آرد سوخاری ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
زردچوبه و روغن به مقدار کافی

طرز تهیه

ابتدا لوبیا چشم بلبلی را از شب قبل در یک کاسه آب می خیسانیم تا نفخ آن برطرف شود. در ادامه لوبیا را آبکشی می کنیم و به همراه ۲ پیمانه آب داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم.

پس از اینکه لوبیا به طور کامل پخت آنرا آبکشی می کنیم، سپس داخل غذاساز یا میکسر می ریزیم و به صورت کامل پوره می کنیم.

در ادامه لوبیای له شده را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس سیر، سیب زمینی و پیاز را با رنده ریز رنده می کنیم و پس از گرفتن آبشان آنها را به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه تخم مرغ ها را داخل یک کاسه کوچک می شکنیم.

مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به تخم مرغ ها اضافه می کنیم و با چنگال به خوبی مخلوط می کنیم تا تخم مرغ ها یکدست شوند. در ادامه آرد سوخاری و آرد نخودچی را اضافه می کنیم و مواد را ترکیب می کنیم تا یکدست شوند.

مرحله بعد

پس از اینکه مواد کوکو یکدست شدند، در صورتی که مایه کوکو آبکی بود می توانیم مقدار بیشتری آرد نسوخاری اضافه می کنیم و در صورتی که مایه کوکو سفت شد می توانیم یک عدد تخم مرغ دیگر به مایه کوکو اضافه کنیم.

می توانیم مقداری سبزی معطر هم به مایه کوکو اضافه کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و مقداری روغن اضافه می کنیم. در ادامه به اندازه یک گردو از مایه کوکو بر می داریم و با دست به صورت گرد شکل می دهیم.

شما می توانید بهترین لوبیا چشم بلبلی موجود در بازار را با نازلترین قیمت و کمترین هزینه و اتلاف وقت از این مجموعه خریداری نمایید.برای این منظور با شماره 09201383718 تماس حاصل نمایید یا به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://kalaarzan.com/product/لوبیا چشم بلبلی تازه/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja