عرق بهارنارنج برای قلب

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

عرق بهارنارنج برای قلب

عطری که بهار و تابستان در حیاط خانه‌ها و کوچه‌ها می‌پیچد و گاهی ما را به تأملی چند دقیقه‌ای وادار می‌کند، همان عطر بهار نارنج است. عرق بهارنارنج که از شکوفه‌های معطر درخت نارنج به دست می‌آید، هم پرخاصیت است و هم عطر و طعم عالی دارد. این عرق گیاهی دارای طبع گرم می‌باشد.

در کالا ارزان امکان فروش عمده عرق بهار نارنج نیز وجود دارد. که در این صورت روی هر بطری مبلغی تخفیف می‌گیرید.

۱۰۰% اصل و طبیعی، بدون آب یا افزودنی
محصول بهار ۱۴۰۰ کاشان
طبیعت گرم
اشتهاآور، تقویت‌کننده قلب و اعصاب
ضمانت کیفیت

 بهارنارنج برای قلب

عرق بهارنارنج تپش قلب را کاهش می دهد و با افزایش گردش خون در عروق از بروز سکته های قلبی جلوگیری می کند. عرق بهارنارنج ضد تشنج است و گرفتگی و درد قفسه سینه را برطرف خواهد کرد.

طبع: گرم و خشک. عرق بهار نارنج خواص بسیاری دارد. عرق بهارنارنج سبب تسکین ناراحتی‌های سینه، تقویت اشتها، تقویت قلب و اعصاب، رفع تپش قلب، ضد سرفه، ضد تشنج، آرام‌بخش، دل‌پیچه، ضد هیستری، رفع افسردگی، رفع آروغ، درمان بی‌خوابی و اختلالات عصبی، باد و گاز معده و رفع  سکسکه می‌شود. روش مصرف: برای مصرف عرق بهارنارنج بهتر است بعد از هر وعده غذایی یک فنجان به صورت شربت بهارنارج میل شود.

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja