عرق بیدمشک پایین آورنده قند خون

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

 عرق بیدمشک پایین آورنده قند خون

بیدمشک درختچه‌ زینتی است که گل‌های معطر شبیه دم گربه و زرد کمرنگی دارد. معمولاً گل‌های بیدمشک قبل از برگ‌ها رشد می‌کنند. این گیاه را به اسم‌های دیگری مثل شاه بید، گربه بید، بید مصری، بید طبری و غیره هم صدا می‌زنند.

به اسانس معطری که از این گیاه تهیه می‌شود عرق بیدمشک می‌گویند که علاوه بر عطر دلنشین از خواص درمانی فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است. این گیاه طبع سرد و مرطوب دارد و برای تسکین سردردهای مزاجی در طب سنتی تجویز می‌شود. وجود ترکیباتی مثل تانن در این گیاه باعث رفع درد و خستگی و تقویت قلب است و به ‌نوعی آرام‌بخش گیاهی محسوب می‌شود.

کاهش قند خون

تحقیقات نشان می‌دهد که عرق بیدمشک قند خون را پایین می‌آورد، بنابراین افرادی که مبتلا به دیابت یا قندخون بالا هستند، می‌توانند از خواص آن بهره ببرند.

عرق این گیاه یکی از عرقیات سنتی معطر سرشار از مواد مغذی است که در طب سنتی برای کنترل بیماری دیابت و پیشگیری از بیماری‌های قلبی، کلیوی و سرطان‌ها توصیه می‌شود. وجود اسید فولیک و آهن در عرق این گیاه؛ آن را به داروی گیاهی مناسبی برای بیماران دارای کم خونی تبدیل کرده است، اما زیاده‌روی در مصرف این گیاه برای کودکان، کسانی که افت قند خون دارند و خانم‌های باردار باید با مشورت پزشک باشد.

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja