عرق مخلصه و درمان کم خونی

کالا رزان با کیفیت وارزان در سراسر کشورهمراه با تخفیف

تماس با همکاران کالا ارزان با شماره 09201383718

 عرق مخلصه و درمان کم خونی:

  یکی از پرکاربرد‌ترین داروهای گیاهی برای درمان کم خونی عرق مخلصه است. عرق مخلصه تاثیر قوی در خون‌سازی بدن و در نتیجه جلوگیری از کم خونی و درنان کم خونی دارد. طب سنتی عرق مخلصه را برای خانم‌ها و دختر‌های جوان تجویز می‌کند.

گیاه مخلصه:

عرق مخلصه، از گیاهی با همین نام گرفته میشود.گیاه مخلصه را با نام هایی همچون بابونه چشم گاوی، گشنیز کوهی، تریاق کوهی، گیاه نوروزی، محاجم، قلیحه، بابونه گاوی، گل کتانی، دهان شیر، ایواح، حباحب و بلبل شامی نیز میشناسند.

گیاه مخلصه دارای خواص فراوانی بوده و قابلیت رشد در شرایط سخت همراه با سرما و باد شدید را داشته و اغلب در کوهپایه ها، کوه های سنگی ودر بستر سنگ ها می روید.

خواص و عوارض عرق مخلصه:

از جمله خواص عرق مخلصه می‌توان به اشتها آور بودن، درمان بیماری‌های قلبی، درمان جوش و آفت دهان، ضد عفونی کنندگی لول‌های تنفسی، درمان سرماخوردگی و زکام، درمان حساسیت ناشی از آبریزش بینی، درمان یبوست، درمان کم خونی، تقویت معده، تقویت اعصاب، درمان کمر درد، درمان مشکلات کبد و کلیه و درمان سردرد اشاره کرد. در ادامه به بررسی برخی از خواص عرق مخلصه می‌پردازیم.

 عوارض مصرف:

این گیاه با تمام خواصی که دارد مصرف زیاد آن ممکن است مضر باشد. از جمله ضررهای مصرف زیاد این گیاه عبارتند از: خواب های پریشان و آشفته، بی خوابی، نسیان و فراموشی و لکنت زبان.

 افرادی که مبتلا به فشار خون و بیماری‌های قلبی هستند باید برای مصرف  با پزشک متخصص مشورت کنند. مصرف آن برای خانم‌های باردار و مادران شیرده ممنوع است. افرادی که بیماری‌های مرتبط با پروستات داشته و همچنین افراد مبتلا به بیماری‌های حلق و فلج عضلانی باید برایاستفاده با پزشک خود مشورت کنند.

طبع عرق مخلصه:

طبع عرق مخلصه گرم و خشک است.

ویتامین های موجود در عرق مخلصه :

عرق مخلصه سرشار از  ویتامین‌ها از جمله ویتامین A، ویتامین B و ویتامین C است

طریقه مصرف:

یک فنجان بعد از هر وعده غذایی استفاده گردد یا هر شب زمان خواب و هر صبح قبل از طلوع آفتاب یک فنجان با یک لیوان آب و مقداری عسل شیرین کنید و مصرف نمایید..

 

عرق مخلصه یک گیاه شگفت انگیز با خواص فوق العاده میباشد که متاسفانه در کشور ما کمتر کسی آن را می شناسد.

کالا رزان با کیفیت وارزان در سراسر کشور همراه با تخفیف

تماس با همکاران کالا ارزان با شماره 09201383718

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja