عرق نعنا و دستگاه تنفسی

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان  09201383718

 عرق نعنا و دستگاه تنفسی

نعنا از جمله گیاهان علفی می باشد که به دلیل خواص دارویی که دارد. از آن در زمینه تهیه محصولات غذایی، دمنوش گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره استفاده می شود. عرق نعنا یکی از پرخاصیت ترین ارقام عرق در ایران به حساب می آید. و افراد زیادی به دلیل خواص دارویی متعدد، به دنبال خرید عرق نعناع می‌باشند. این محصول دارای طبع گرم و خشک می باشد و مصرف آن برای بهبود مشکلات گوارشی و معده، بهبود سردرد، کاهش التهاب معده، بهبود آسم و غیره توصیه می شود. همچنین از عرق نعنا به عنوان اشتها آور و خوش بو کننده نیز یاد می شود و از آنجا که عرق نعنا خاصیت میکروب زدایی دارد، استفاده از آن برای درمان بیماری سرماخوردگی نیز توصیه می شود.

 عرق نعنا و دستگاه تنفسی

 رایحه قوی عرق نعنا به رفع گرفتگی بینی، گلو و ریه کمک می کند و باعث پاکسازی و دفع رطوبت از ریه و مجاری تنفسی می شود نعناع دارای خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی می باشد و برای درمان سرفه و خلط آوری مفید است.

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja