عرق چهل گیاه از چه گیاهانی است؟

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

 عرق چهل گیاه از چه گیاهانی است؟

عرق چهل گیاه بر خلاف نام خود از چهل گیاه مختلف حاصل نشده است و از تعدادی گیاه به دست می‌آید.  در روش تهیه سنتی عرق چهل گیاه، بیان شده است. که، تهیه آن بستگی به گیاهان موجود و در دسترس دارد. اینکه چه گیاهان دارویی در آن به کار برده می‌شود. کاملا به گیاهان دارویی در دسترس وابسته است. با این وجود اغلب برخی از گیاهان وجود دارند. که پایه اصلی این نوشیدنی پرفایده محسوب می‌شوند. و در ترکیبات آن به کار برده می‌شوند. مانند:

آویشن، کاسنی، اسفرزه، زنیان، اسطوخودوس یا لاوندر، افسنتین یا خاراگوش، بابونه، گل بنفشه، به لیمو، ریشه بابا آدم، بادرنجبویه، تخم کتان، زیره سبز، کلپوره، زنجبیل، دارچین، رازیانه، بارهنگ.

علاوه بر این گیاهان که اغلب در ترکیبات عرق چهل گیاه به کار برده می‌شود. مواردی همچون حنا. گل ختمی. نعناع. پونه. عناب. گل سرخ یا گل محمدی. سنبل الطیب. گل شقایق. گل گاوزبان. مرزنجوش. هل. مورد. پرسیاوشان. زردچوبه. زوفا. ثنا. سداب. شیرین بیان. مریم گلی. گل گندم. سیاه دانه و حنظل. در صورت در دسترس بودن نیز به کار برده می‌شود.

خواص بی‌نظیر عرق چهل گیاه

یکی از اونواع عرقیجات گیاهی عرق چهل‌ گیاه است. عرق چهل گیاه از جمله دارو‌های گیاهی است که خواص و فواید فراوانی برای سلامتی داشته و جایگاه ویژ‌ه‌ای در طب سنتی دارد. متخصصان طب سنتی طبع عرق چهل گیاه را گرم در نظر می‌گیرند. از جمله خواص بی‌نظیر عرق چهل گیاه می‌توان به مواردی از جمله تقویت دستگاه گوارش، رفع ناراحتی‌های روده، دل درد، نفخ شکم، دل پیچه، ضد استفراغ و تقویت سیستم اعصاب و روان اشاره کرد.

خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

۰ دیدگاه برای “ عرق چهل گیاه از چه گیاهانی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja