عرق چهل گیاه و درمان اختلالات دستگاه گوارش

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

عرق چهل گیاه و درمان اختلالات دستگاه گوارش

ویژگی‌های محصول

  • دارای طبیعت گرم
  • درمان ناراحتی معده ، ناراحتی روده ، درمان اختلالات گوارشی
  • مصرف : یک استکان ۳ وعده

درمان اختلالات دستگاه گوارش

از مهم‌ترین خواص عرق چهل گیاه، رفع مشکلات دستگاه گوارشی از جمله دل‌پیچه، دل‌درد، نفخ معده و ناراحتی‌های روده است. در صورتی که پس از صرف غذا احساس سنگینی و درد در معده احساس شود، می‌توان از این عرق گیاهی برای کمک به هضم غذا استفاده کرد.

همچنین به خاطر وجود گیاهان بادشکن در ترکیبات این عرق، در صورت بروز نفخ در دستگاه گوارش می‎توان از آن استفاده کرد. همچنین درصورت احساس تهوع و استفراغ میتوان از این عرق استفاده کرد.

میزان و مقدار قابل مصرف عرق چهل‌ گیاه

استفاده از عرق چهل گیاه که یک عرق گیاهی است و  بهره‌ بردن از خواصاین عرق گیاهی، محدودیت سنی ندارد و هر فردی به ویژه افرادی که مزاج سرد دارند می‌توانند عرق چهل‌ گیاه را مصرف کنند. بهترین میزان مصرف این عرق بی نظیر و فوق‌العاده به اندازه نصف فنجان پیش و یا پس از صرف وعده غذایی است. متخصصان و پزشکان طب سنتی توصیه می‌کنند به‌منظور هضم بهتر غذا و همچنین افزایش و تسهیل کارکرد و عملکرد دستگاه گوارش، نصف فنجان عرق چهل‌ گیاه بعد از صرف غذا میل شود.

خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja