فواید عرق کاسنی در پاکسازی بدن

 کالا ارزان ارائه دهنده محصولات با کیفیت و ارزان قیمت  09201383718

فواید عرق کاسنی در پاکسازی بدن

یکی از گیاهان معروف در طب سنتی کاسنی است که عرقی که از آن تهیه می‌کنند خواص درمانی بسیاری دارد و به همین دلیل در ایران کمتر خانه‌ای را می‌توان پیدا کرد که عرق کاسنی نداشته باشد.

۱۰۰% اصل و طبیعی، بدون آب یا افزودنی
محصول بهار ۱۴۰۰ کاشان
طبیعت سرد
تقویت‌کننده کبد، مراقبت از پوست و بهبود جوش

در کالا ارزان امکان فروش عمده عرق کاسنی نیز وجود دارد که در اینصورت روی هر بطری مبلغی تخفیف می‌گیرید.

فواید عرق کاسنی در پاکسازی بدن

عرق کاسنی می‌تواند به بهبود عملکرد کلیه‌ها کمک کند که به دلیل خاصیت ادرارآوری عرق کاسنی است. با افزایش ادرار نه‌تنها ایجاد بیماری‌هایی همچون سنگ کلیه به‌شدت کاهش پیدا می‌کند، بلکه عفونت‌های خفیف دستگاه تناسلی، به‌خصوص در خانم‌ها به‌شدت کاهش یافته و حتی درمان می‌شود. از دیگر فواید عرق کاسنی، کمک به درمان یبوست است. فیبر موجود در کاسنی، به هضم غذا و کارکرد بهتر باکتری‌های روده کمک می‌کند که در نتیجه‌ی آن یبوست و بسیاری از بیماری‌های گوارشی از بین می‌روند.

زمان مشخصی برای میل کردن عرق کاسنی وجود ندارد؛ با این وجود چنانچه فردی هستید که طبع گرمی دارید ویا با خوردن برخی از مواد غذایی کورک می‌زنید، در پاسخ عرق کاسنی را کی بخوریم؟! باید بگوییم بهترین زمان آن پس از میل کردن غذاهای گرم است که می‌تواند به‌عنوان مصلح عرق کاسنی عمل کنند.

با خرید عرقیات اصل از فروشگاهی مطمئن ضمن تامین آرامش روح و جسم خود، می‌توانید پذیرایی دلچسبی از مهمانان خود به عمل آورید. کالا ارزان با فروش محصولاتی، با کیفیت و دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها تلاش می‌کند تا به سلامت شما کمک کند.

لطفاً جهت خریدی مطمئن و آسان و دریافت مشاوره با همکاران ما با شماره 09201383718 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja