قرآن عروس قابدار پلاک طلایی کاغذ تحریر

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب 09201383718

قرآن عروس قابدار پلاک طلایی کاغذ تحریر

قرآن کتاب مقدس دین اسلام است و در باور مسلمانان سخنان خداست که به صورت وحی از سوی او توسط جبرئیل بر پیامبر اسلام، محمد بن عبدالله، نازل شده‌است.مسلمانان، این کتاب را بزرگترین معجزهٔ محمد و روشن‌ترین دلیل بر پیامبری او می‌دانند.قرآن اصلی‌ترین منبع وحی در اسلام به‌شمار می‌آید و به زبان عربی است. این کتاب همچنین یکی از متون مقدس بهائیان است.

محتوای قرآن دربارهٔ خدا بر توحید و یگانگی او تأکید دارد.این کتاب خدا را به انسان نزدیک‌تر از رگ گردنش می‌داند، رابطهٔ انسان با خدا را بی‌نیاز از واسطه می‌داند و انسان را به تسلیم دربرابر امر خدا فرمان می‌دهد.

این کتاب پدیده‌های طبیعی را نشانه‌هایی (آیات) برای خدا می‌شمارد؛ دین و حقیقت را یکی می‌داند و تنوع ادیان را حاصل تنوع در مردم می‌داند. این ثر ارزشمند قوانین و حقوق در جامعهٔ اسلامی را نیز تعریف می‌کند.

قرآن مؤمنان را به جهاد در راه خدا می‌خواند و آنان را به نیکوکاری، به ویژه دربارهٔ مسکینان و یتیمان فرا می‌خواند.

اهل سنت و اهل شیعه:

اهل سنت قایل به آنند که قرآن به همراه سنت پیامبر اسلام در حدیث ثقلین، دو گرامی گوهری هستند که باید به آنها چنگ زد. اما از نظر اهل تشیع، طبق حدیث ثقلین این کتاب به همراه اهل بیت دو گوهری هستند که مسلمانان باید به آن دست بیازند تا گمراه نشوند.

 از دیدگاه تاریخی، طیفی از نظرات وجود دارد که یک سوی آن باور به جمع‌آوری قرآن در دوره عثمان و سمت دیگرش اعتقاد به شکل‌گیری تدریجی قرآن و تکمیل نهایی آن در زمان عبدالملک بن مروان اموی و حجاج بن یوسف است؛ دیدگاه تاریخی-انتقادی موردقبول فعلی، در نقطه‌ای میانه این دو قرار دارد. قرآن فعلی براساس قرائت کوفی حفص از عاصم کوفی در قرن هشتم میلادی چاپ گردیده‌است. قدیمی‌ترین نسخه کامل قرآن متعلق به قرن نهم میلادی/سوم هجری است و در مجموع قرآن برای بیش از هزار سال، ثابت مانده‌است.

این کتاب بر تمام جنبه‌های زندگی مسلمانان نفوذ کرده‌است. ضرب‌المثل‌های قرآنی نه‌تنها در زبان عربی، بلکه در زبان مسلمانان غیرعرب نیز راه یافته‌اند. علوم قرآنی شامل بررسی تنزیل قرآن، شان نزول، تلاوت، وجوه زبانی، تفسیر، اعجاز و تاریخ می‌شود. قرآن در عصر حاضر از زوایای مختلفی، مثل دیدگاهش دربارهٔ زنان یا روا داشتن خشونت نسبت مخالفان، با انتقادات متعددی روبرو شده‌است.

خرید قرآن عروس:

خرید اینترنتی قرآن عروس و قیمت انواع کتاب قرآن عروس با جلد سفید و چرم از انتشارات دانشیاران. در تولید کتاب قرآن عروس از باکیفیت ترین کاغذهای معطر، گلاسه و تحریر استفاده می شود. روکشهای از جنس چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور و سلفون حس لوکس بودن را به انسان القا میکند. قرآنهای عروس معطر انتشارات دانشیاران با کاورهای متنوعی ارائه شده است. کاور این قرآنهای عروس به صورت قابدار کشویی یا جعبه بازشو به همراه پلاکهای طرح مینا، این محصولات را در نوع خود منحصر بفرد نموده است. در داخل خود کتاب نیز از تذهیبهایی زیبا استفاده شده است که وقتی در کنار خط نسخ به همراه چاپ چهار رنگ قرار میگیرد، زیبایی خاصی به محصول میبخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *