انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی پخش انواع ادعیه و قرآن

تماس: 09201383718

درباره محصول

یکی از مهم ترین یا حتی مهم ترین بخش سفره عقد عروسی کتاب قرآن کریم است.

خرید این کتاب نفیس میتواند بهترین انتخاب برای عروس و داماد ها باشد. این کتاب دارای قاب چرمی بسیار زیبایی می باشد که به صورت صندوق بوده و درب آن به وسیله آهنربا بسته میشود.

قرآن نفیس داخل جعبه دارای جلد سفبد و بسیار زیبا از جنس چرم مصنوعی است که نشان طلاکوب مرکز آن جلوه ای بسیار زیبا و بی نظیر به آن بخشیده است.

کاغذ استفاده شده از جنس تحریر بوده و با تذهیب های زیبا آراسته شده.

انتشارات پیام عدالت به داخل جعبه این قرآن عروس نفیس یک هدیه دیگر نیز قرار داده:

یک دفترچه رویداد های زندگی که از همان ابتدا میتونید مواردی همچون مهریه ، متن یادگاری تاریخ عقد یا… را درون آن یاد داشت کنید.

جلد این دفترچه همانند قرآن همراه آن است ولی کاغذ آن گلاسه میباشد.

علاوه بر این ها شما با خرید از پرشیکاد این امکان رو دارید تا دو صفحه یادبود به انتهای آن به سلیقه خوتان اضافه کنید.

کیفیت قرآن عروس

همانطور که در عکس ها نیز مشخص است رنگ کاغذ های استفاده شده در این قرآن عروس کاملا سفید رنگ نیست. و به اصطلاح کمی نخودی رنگ است. اما ما این اطمینان را به شما خریداران عزیز میدهیم که جنس کاغذ بسیار مرغوب است. و نباید نگرانی خاصی از این بابت داشته باشید. در ضمن توصیه میکنیم سایر قرآن های سفره عقد و عروسی موجود در پرشیکاد را هم بررسی نمایید. لازم به ذکر است که تنوع محصولات ما بسیار بیشتر از محصولات موجود در سایت میباشد.

برای اطلاع از تمامی محصولات مانند گیفت های عروسی و عقد کنان میتوانید با ما در ارتباط باشید.

اگر به دنبال خرید یک قرآن نفیس برای سفره عقد هستید

ما به شدت این قرآن عروس را به شما پیشنهاد می کنیم.

از کجا بخرم؟

یکی از مسائلی که ذهن زوج های جوان به ویژه عروس خانم ها را درگیر میکند خرید قرآن مناسب برای سفره عقدشان است. چراکه اغلب ترجیح میدهند خودشان این کتاب آسمانی را تهیه کنند. در فروشگاه اینترنتی پرشیکاد شما میتوانید نفیس ترین نسخه های چاپ انتشارات پیام عدالت را با خیال راحت و با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر برای خرید نیازی به راهنمایی یا اطلاعات بیشتری داشته باشید میتوانید از طریق راه های ارتباطی به ویژه واتس اپ از ما مشاوره بگیرید. در ضمن برای دوستانی که در تهران هستند امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد. و همچنین در صورت وجود هرگونه مغایرت یا مشکل در سفارش شما، امکان تعویض یا مرجوع کردن قرآن عروس خریداری شده تا 7 روز میسر میباشد.

قیمت (هدیه)

البته که استفاده از واژه قیمت برای قرآن عروس و این کتاب آسمانی به هیچ عنوان کار درستی نیست. اما به هرحال هزینه ای که برای خرید قرآن عروس یا سفره عقد باید در نظر بگیرید همانند سایر کتاب های نفیس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل نوع قاب قرآن عروس است. قرآن هایی که دارای قاب صندوقی هستند معمولا هدیه بالاتری دارند. عامل موثر دیگر نیز جنس کاغذ استفاده شده است. قاعدتا کاغذ های معطر قیمت بالاتری نسبت به کاغذ های تحریر و گلاسه دارند.

جهت خرید با ما تماس بگیرید

09201383718 , 021-77644417

تهران ، مجاهدین اسلام ، جنب روزنامه ی جمهوری ، پلاک 311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *