قرآن قطع پالتویی

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

این نوع قران  دارای ارتفاع بیشتری نسبت به عرض خود هستند و ابعاد آن ها در حدود ۱۱ در ۲۲ می باشد. در صفحه آرایی قرآن هایی با قطع پالتویی باید به زیباسازی و سلیقه خواننده بسیار توجه داشت. به دلیل اندازه کوچک این قرآنها . بهتر است که مطالب زیاد در یک صفحه قرار داده نشود تا کیفیت کار پایین نیاید.

چاپ قرآن  پالتویی

همان قرآن  و یا سررسیدی ست که نسبت به بقیه نسخه های چاپی باریک‌تر و طویلتر است. این نوع اندازه و سایز در چاپ را که در آن ارتفاع و بلندی کتاب زیاد و عرض خیلی کمتری دارند را قطع پالتویی می‌گویند. چاپ قرآن  پالتویی را شیوه‌ای مبتکرانه و خلاقانه برای انتشار کتب باید دانست که با آسان‌ کردن حمل‌ونقل کتاب، به دلیل خاص بودن نظر مخاطب را به ‌سوی خرید آن جلب خواهد کرد.چاپ قرآن  پالتویی ارزان با ظاهری زیبا در سایت چاپ قرآن  با انواع اندازه‌های دلخواه که رایج‌ترین آن ۲۰*۱۰ سانتی‌متر است، انجام پذیر شده است.

مراجل چاپ قرآن پالتویی

تمامی مراحل چاپ قرآن  پالتویی آنلاین و سلسله مراتب از تایپ. ویراستاری، صفحه‌آرایی و طراحی جلد گرفته. تا دریافت مجوز و نهایتا چاپ در کوتاهترین. بازه زمانی با حداقل هزینه اما کیفیتی. فوق‌العاده توسط کادر ۴۰ هزار نفره چاپ قرآن  قابل سفارش است. با انتخاب چاپ قرآن  پالتویی فوری که مناسب انواع موضوعات به ویژه نسخه‌ قابل حمل قرآن مجید، شعر، فرهنگ لغت، قرآن  آموزشی است و سپردن پروسه انتشار آن به بزرگ‌ترین و مجرب‌ترین هلدینگ انتشاراتی کشور، موفقیت در طی مسیر را برای خود گارانتی کنید. نیاز به مراجعه حضوری در هیچ یک از مراحل نیست. کافیست تا با مشاورین تا تماس بگیرید و دغدغه و میزان بودجه تان را شرح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *