لپه برای حفظ سلامت موها

لپه برای حفظ سلامت موها

split pea یکی از انواع حبوبات است که از خانواده عدس و نخود جای دارد. لپه یک گیاه دولپه‌ای است و ارزش غذایی بالایی دارد. و سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است و به همین دلیل خواص و فواید بسیار فراوانی دارد. لپه از مواد اصلی در تهیه قیمه است و در غذاهای دیگری مانند دلمه نیز کاربرد دارد.

خواص لپه

لپه ارزش غذایی بالایی دارد. لپه سرشار از کربوهیدرات‌ها، قند، فیبر رژیمی، چربی، پروتئین، ویتامین‌ها مانند ویتامین B1 (تیامین)، ویتامین B2 (ریبوفلاوین)، نیاسین، ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) ، ویتامین B6، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین E، کولین، مواد معدنی مانند  فسفر، کلسیم آهن، منگنز، پتاسیم و منیزیم است. خواص لپه فراوان است و از جمله خواص لپه می‌توان به مواردی مانند کنترل فشار خون، کنترل قند خون، تنظیم سطح کلسترول خون، کاهش وزن، رفع و درمان کم خونی، کمک به رشد، رفع و درمان پوکی استخوان، افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی، پیشگیری از سرطان، کاهش حساسیت سولفوریک، حفظ سلامت قلب و بهبود هضم اشاره کرد.

لپه برای مو

لپه حاوی مقادیر بالایی از پروتئین، منگنز و روی است و موحب تقویت فولیکول‌های مو شده و از ریزش مو‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین لپه با داشتن ویتامین A و روی موجب کاهش التهاب پوسو سر شده و یک گزینه درمانی مفید برای درمان شوره سر است.

خرید لپه

جهت خرید لپه درجه یک و مرغوب، می توانید از طریق سایت مجموعه ما اقدام نمایید و سفارشات خود را با شماره تماس 09201383718 اعلام کنید یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 لپه ایرانی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja