لپه برای حفظ سلامت پوست

لپه برای حفظ سلامت پوست

split pea یکی از انواع حبوبات است که از خانواده عدس و نخود جای دارد. لپه یک گیاه دولپه‌ای است و ارزش غذایی بالایی دارد. دانه‌‌های جدا شده، پوست کنده و خشک شده حبوبات است و به سه رنگ لپه زرد، لپه قرمز و لپه سبز دیده می‌شود. لپه سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است و به همین دلیل خواص و فواید بسیار فراوانی دارد. لپه از مواد اصلی در تهیه قیمه است و در غذاهای دیگری مانند دلمه نیز کاربرد دارد.

خواص لپه

 ارزش غذایی بالایی دارد. لپه سرشار از کربوهیدرات‌ها، قند، فیبر رژیمی، چربی، پروتئین، ویتامین‌ها مانند ویتامین B1 (تیامین)، ویتامین B2 (ریبوفلاوین)، نیاسین، ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) ، ویتامین B6، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین E، کولین، مواد معدنی مانند  فسفر، کلسیم آهن، منگنز، پتاسیم و منیزیم است.

لپه برای حفظ سلامت پوست

یکی از خواص لپه ان است که لپه موجب پاک سازی پوست صورت شده و در روشن‌تر شدن و سفید‌تر شدن پوست صورت نقش موثری دارد. لپه با داشتن فولات، روی و ویتامین‌ها‌ مانند  ضد آفتاب طبیعی عمل کرده و پوست را در برابر آسیب اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت کرده و خطر آفتاب سوختگی را کاهش می‌دهد.

خرید لپه

جهت خرید لپه درجه یک و مرغوب، می توانید از طریق سایت مجموعه ما اقدام نمایید و سفارشات خود را با شماره تماس 09201383718 اعلام کنید یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 لپه ایرانی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Optimized with PageSpeed Ninja