محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

مرکز تخصصی چاپ کتاب انتشارات دانشیاران
با ما تماس بگیرید۰۹۲۰۱۳۸۳۷۱۸

بسیاری از انتشارات علاقه ای به کار با نویسندگان تازه کار ندارند.

 اگر نویسنده ای یک کتاب ارزشمند داشته باشد و توانایی مالی کافی برای چاپ آن را نداشته باشد، این ناشران به صورت رایگان کتاب او را چاپ می کنند.

چاپ دیجیتال کتاب یکی از رایج ترین روش های چاپ کتاب به صورت مستقیم با استفاده از تصاویر مبتنی بر دیجیتال است. این کار به وسیله انتقال داده ها از یک فایل رایانه به چاپگر جوهر افشان با حجم زیاد و یا چاپگر لیزری انجام می شود.

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

سپس، این پرونده ها با استفاده از تونر به جای جوهر، تصویر برداری می شوند. بنابراین، نحوه کار دستگاه چاپ دیجیتال کتاب مشابه با دستگاه کپی، هر چند در مقیاس بزرگتر می باشد.

در نهایت، تمام صفحات کتاب معمولا با استفاده از چسب به یکدیگر متصل می شوند. برخی از تجهیزات چاپ دیجیتال، تنها در عرض مدت هفت دقیقه می توانند کل کتاب، جلد رنگی و … را تولید کنند.

با توجه به حجم زیادی از ضایعات و عوامل دیگر که باعث افزایش هزینه ها می شوند، ناشران تلاش می کنند که با تغییر روش های کسب و کار قدیمی، کارآمدتر شوند، در عین حال تولید بیشتر عناوین توسط نویسندگان بیشتر می شود. به این ترتیب، بسیاری از ناشران را در راهبردهای تدارکاتی خود قرار می دهند.
از زمان ظهور چاپ دیجیتال فوری ومحصولات آن از قبیل کاتالوگ دیجیتال ،بروشور دیجیتال و… سوالاتی در مورد قابلیت حیات آن برای انتشار کتاب وجود داشته است، اما پیشرفت های تکنولوژیکی، افزایش میل مصرف کنندگان برای تقاضای تجاری و حساسیت هزینه،  را به یک راه حل مناسب در یک بازار رقابتی تبدیل کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *