چگونه کتاب خود را رایگان چاپ کنیم

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب

سال ها است. که یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان ، اساتید و به طور کلی کسانی که می خواهند فرصت های شغلی جدید داشته باشند این است که رزومه تحصیلی و شغلی خود را تا حد امکان قوی و پر بار کنند. بی تردید یکی از بهترین راه هایی که باعث تقویت رزومه می شود چاپ کتاب است ولی از نظر بسیاری از متقاضیان این کار، انجام آن کمی سخت و گنگ به نظر می رسد ، مخصوصا برای افرادی که می خواهند برای اولین بار اقدام به چاپ کتاب خود کنند.

چگونه کتاب خود را رایگان چاپ کنیم

خوان یک (آماده سازی و تحویل فایل ورد کتاب):

با توجه به اینکه پایان نامه. تایپ شده است،معمولا این مرحله. با مشکل خاصی همراه نیست.

خوان دو (صفحه آرایی):

به طور کلی به هنر انتخاب درست و متناسب فونت،اندازه کلمات، فاصله خط ها از همدیگر و از حاشیه ها، جاگذاری درست و اصولی اشکال،تصاویر و نمودارها و …”صفحه آرایی” گفته می شود،که می تواند در تاثیرگذاری کتاب،بسیار کاربردی باشد.

خوان سوم (دریافت شابک به اسم نویسنده):

شماره استاندارد. بین المللی کتاب که به اختصار “شابک” گفته می شود.

خوان چهارم (طراحی جلد) :

نحوه طراحی جلد برای فروش و عرضه کتاب به بازاربسیار مهم است.

خوان پنجم (دریافت مجوز فیپا و مجوز ارشاد):

فیپا مخفف «فهرست نویسی پیش از انتشار» است که اصطلاحا به تهیه اطلاعات‌ کتاب شناختی‌ شامل جزئیات‌ مربوط‌ به‌ یک‌ اثر مثل‌ نویسنده‌،عنوان‌،ناشر،تعداد جلدها،پیوست ها،بها،تصویرپرداز و… اطلاق می گردد.

خوان ششم (چاپ و صحافی):

این مرحله هم دقیقا مانند مرحله چهارم (طراحی جلد)، برای دوستانی که قصد عرضه کتاب خود در بازار فروش را دارند. کاملا مهم و حیاتی است. زیرا بسیاری از کتاب های خوب و پر محتوا. صرفا به دلیل نداشتن کیفیت بالای چاپ. و صحافی از گردونه. فروش حذف می شوند.

خوان هفتم (عرضه کتاب):

اگرچه اغلب متقاضیان تبدیل پایان نامه به کتاب را دوستانی تشکیل می دهند. که مصاحبه دکتری هستند. ولی به هیچ وجه نباید از خوان آخر که همان عرضه خوب و حرفه ای کتاب است،غفلت کرد!

چگونه کتاب خود را رایگان چاپ کنیم

انتشارات دانشیاران مرکز تخصصی چاپ رایگان کتاب 09201383718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *